De dag ging tergend langzaam,en mijn ogen zijn moe van het huilen.Gelukkig waren er toch een paar mensen die ook aan je gedacht hadden.En dat geeft toch steun.Het kaarsje dooft................
jarig zonder jou
-
Mousy
- Kleine hondenneus

jarig zonder jou
Als een berg zag ik op tegen deze dag,jouw verjaardag en de 1e keer voor ons dat je niet meer in ons midden bent
maar lieve schat we zullen je nooit vergeten hoor.Er brand een kaarsje bij je foto,en het doet ons zo n pijn.Ik had zo graag net als alle andere jaren een eitje voor je gekookt.
De dag ging tergend langzaam,en mijn ogen zijn moe van het huilen.Gelukkig waren er toch een paar mensen die ook aan je gedacht hadden.En dat geeft toch steun.Het kaarsje dooft................
Mousy
-
sharon66057
- Speurneus

-
mullermariska
- Speurneus

-
HappyTail
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Op zo'n dat is het gemis weer even in volle heftigheid voelbaar.
Heel veel sterkte, het zal nog wel een tijdje duren voordat het verdriet plaats kan maken voor de mooie herinneringen . Tenslotte zijn jullie heel veel jaren samen geweest, het moet eerst een plekje krijgen, maar er komt een moment dat je het verdriet achter je kunt laten en met een fijn gevoel aan mooie momenten kunt terug denken.
Al mijn honden die er nu niet meer zijn hebben een fijn plekje in mijn hart gevonden , niet een die er niet in zit.
Ik kan ze nog zo voor mijn geest halen, maar het verdriet heeft plaatsgemaakt voor de vreugde dat ik ze in mijn leven heb mogen hebben.
En dat gaat bij jou ook gebeuren, maar geef het de tijd.

Heel veel sterkte, het zal nog wel een tijdje duren voordat het verdriet plaats kan maken voor de mooie herinneringen . Tenslotte zijn jullie heel veel jaren samen geweest, het moet eerst een plekje krijgen, maar er komt een moment dat je het verdriet achter je kunt laten en met een fijn gevoel aan mooie momenten kunt terug denken.
Al mijn honden die er nu niet meer zijn hebben een fijn plekje in mijn hart gevonden , niet een die er niet in zit.
Ik kan ze nog zo voor mijn geest halen, maar het verdriet heeft plaatsgemaakt voor de vreugde dat ik ze in mijn leven heb mogen hebben.
En dat gaat bij jou ook gebeuren, maar geef het de tijd.
-
lmolen
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Probeer aan die mooie brief te denken of aan het gedicht "Ik stond naast je bed" wanneer je zo verdrietig bent. Ik weet zo goed wat je voelt. Dit is het eerste jaar dat ik niet wil dat het lente gaat worden.Eén van de laatste foto's van Youri was tussen de kersenbloesem. Hoe moet dat nou straks, lente zonder mijn lieve oude mannetje?
Knuffels van mij.
Knuffels van mij.

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:

Lucas (malthezer) (uit Belgie)