piepspeeltjes

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Annemiek schreef:Van de latex kippen heb je veel varianten. Je hebt de slap aanvoelende, maar ook de kippen met een 'pakje' aan. Die zijn iets dikker in rubber.

Er kunnen 2 honden aan hangen bij mij, ieder een pootje en ik de andere kant, en dat houdt gewoon. (Ik moet alleen niet loslaten want dan krijg je zo'n elastiekje effect :oops: ) Bo is tijdens het spelen met iets altijd flink erop aan het kauwen en dat gaat ook goed.
Maar als ze er mee gaan liggen om op te knagen gaat het zeker stuk.
Als ze willen knagen dan mag dat op een kluifje, dan gaat de kip terug in de doos. Als je hond een sloper is kan zoiets niet zonder toezicht.

Van Tuffy Ultimate o.i.d. heb je genaaide speeltjes met piepjes erin. Er zitten iets van 7 lagen stiksels omheen en meerdere lagen stof. Hier doet die het ook nog steeds.
Tuffy Ultimate

De Kong Wubba (niet voor water maar de gewone) heeft ook een piep erin.
Leuke speeltjes die van Tuffy! :) Die ben ik hier nog niet tegengekomen in de winkels.
Bedankt voor de tips!
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Dana heeft 1 piepbal voor buiten, deze vind ze helemaal geweldig, maar mag ze alleen samen met mij buiten mee spelen. Binnen heeft ze geen piepdingen meer, want zij heeft de nare gewoonte echt wel een uur lang met zo'n ding door het huis te lopen, pieperdepiep,pieieieiep enz. en hier werden wij en de poezen niet echt vrolijk van.
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Geen piepspeeltje maar Yana is erg blij met haar varken dat knort als ze erin bijt. Voor de slopers onder de labradors is het geen goed speeltje, het is waarschijnlijk heel snel kapot. Gelukkig is Yana erg voorzichtig met haar varken. Als er iemand thuiskomt dan moet ze het varken hebben.
Elz

Ongelezen bericht door Elz »

Ik weet het niet hoor, maar is dat slopen niet gewoon af te leren? Als ik Noa een nieuw speeltje geef, hou ik het eerst een tijdje in de gaten. Zodra ze er echt voor gaat liggen om eens flink d'r tanden erin te zetten (wat ze eigenlijk altijd wel probeert met een nieuw speeltje) corrigeer ik haar en daarna heeft ze wel door dat het niet is om stuk te maken, maar om mee te spelen. Om te kouwen hebben we andere dingen. Ik heb toch echt het idee dat ze dat wel begrijpt. Laatst kreeg ze van m'n ouders een prijzig speeltje cadeau, ik let even niet op en even later was het stuk. Maar doorgaans gooi ik speeltjes eerder weg omdat ze vies zijn, dan omdat ze kapot zijn.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Elz schreef:Ik weet het niet hoor, maar is dat slopen niet gewoon af te leren? Als ik Noa een nieuw speeltje geef, hou ik het eerst een tijdje in de gaten. Zodra ze er echt voor gaat liggen om eens flink d'r tanden erin te zetten (wat ze eigenlijk altijd wel probeert met een nieuw speeltje) corrigeer ik haar en daarna heeft ze wel door dat het niet is om stuk te maken, maar om mee te spelen. Om te kouwen hebben we andere dingen. Ik heb toch echt het idee dat ze dat wel begrijpt. Laatst kreeg ze van m'n ouders een prijzig speeltje cadeau, ik let even niet op en even later was het stuk. Maar doorgaans gooi ik speeltjes eerder weg omdat ze vies zijn, dan omdat ze kapot zijn.
Keo is ook geen sloper hoor :wink:
zijn speeltjes gaan lang mee, alleen het piepje is heel snel defect
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Cay sloopt ook overal de piepjes uit!! Ik weet ook niet meer wat te kopen.. de kippen hebben wij er ook meerdere van gehad ook daar was het piepje snel uit!
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Bij de action heb je vrij stevige piepballen/ botjes etc, en die kosten per stuk zo rond de 0,50 cent...dus dan kan je inslaan voor een paar euro. Vind overigens voor een piepballetje 18 dollar wel errug prijzig @ tuffy

Hier 1 keer een kip, binnen een minuut onthoofd. Die komen er niet meer in. De kong wubba is inderdaad ook sterk en er zit een piep in.

Die varkentjes hebben we hier ook :D maar zeker niet geschikt voor slopers. Maar ik denk wel moeilijker het knorren te slopen dan piepballen e.d.
jojo67
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door jojo67 »

Bono heeft een varken met een piep :)
Ook van latex. ( net als de kippen die eerder werden beschreven werden)
Bono is er helemaal weg van. Normaal sloopt hij alle speeltjes maar dit varken maakt hij niet stuk. Hij sleept het overal mee naartoe, slaapt er zelfs mee :lol:
Afbeelding
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Netty »

Hier hebben we ook zo'n latex kip. Helaas is hij onthoofd, maar dat komt puur omdat ze er een trekspelletje van gemaakt hadden. Voor de rest zijn ze boven verwachting redelijk zuinig op hun speelgoed.
:blondpootje: Boyka ( 29-01-2008 - † 12-05-2018 )
:bruinpootje: Barry ( 15-02-2009 - † 09-05-2018 )
:zwartpootje: Bliss
:zwartpootje: Biezjoe
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Koor »

Jochem is niet echt een sloper maar de wubba kong met piep is gisteren in de prullebak beland :( was echt gesloopt. Hij heeft een gaatje in de stof weten te bijten en toen was het snel gebeurt met de wubba.
Hij heeft een blauw rubberen kale piep kip ( bedankt he baasjes van Gijs :wink: ) met een super irritante piep en dat kreng is niet stuk te krijgen :D
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)
GizmoGer

Ongelezen bericht door GizmoGer »

Ons Gizmo heeft een racewagen van pluche,als ik zeg gizmo racen vliegt ie op dat ding af :lol: :lol:
Meeste speeltjes zijn kapot alleen ze aap is nog heel.
maar piepjes sloopt ie overal uit,of als die een opening ziet in ze beestjes dan ligt in mum van tijd de kamer vol met witte pluisjes :D
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Jron schreef:Geen piepspeeltje maar Yana is erg blij met haar varken dat knort als ze erin bijt. Voor de slopers onder de labradors is het geen goed speeltje, het is waarschijnlijk heel snel kapot. Gelukkig is Yana erg voorzichtig met haar varken. Als er iemand thuiskomt dan moet ze het varken hebben.
Grappig, die heeft Dana ook en ze is erg zuinig op knorretje. Voordeel voor ons is dat er geen hard geluid uit komt :wink:
HappyTail

Ongelezen bericht door HappyTail »

Als die piepjes in die speeltjes niet van zelf kapot gaan, dan help ik ze zelf wel even een handje vakkundig om zeep! :oops:

Vindt het nogal een irritant geluid :roll:
Plaats reactie