Ik wordt hier DOODZIEK van, Kay weer een wond door een ander
-
soraya
-
rimanime
- Speurneus

Wat een raaaaaaaaaaare mensen heb je toch rondlopen. Ik kan me je reactie zo goed voorstellen. Het idee alleen al 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Nou inmiddels terug van de DA, de schade aan zijn oog is gelukkig minimaal (boven het oog bloed het sneller) en is er geen schade aan het oog zelf gelukkig !
De 2 kleine wondjes die er nu zitten zullen volledig genezen, maar ben al heel blij dat het hoornvlies (of het oog zelf) beschadigd is !!
Verder hebben wij even wat navraag gedaan en via via weten we dat de man een bekend iemand bij diverse hondenuitlaatservices (bekend in de trant dat ze weten wie ik bedoel omdat hij er vaker loopt)
Politie is ook op de hoogte, maar doen vooralsnog niets.
De polietieagent vond het belachelijk maar helaas kunnen ze er (nog) niets mee omdat Kay er geen schade aan over heeft gehouden.
Wel ga ik nog even na wie die man precies is (de HUS zouden zijn kenteken noteren en doorbellen) en ik heb het dossiernummer van bij de politie, dat mocht het vaker voorkomen ze eens richting die meneer kunnen gaan voor een babbeltje.
En ik hoop voor die meneer dat hij mij (of mijn man) niet tegen zal komen de komende tijd.... want dan sta ik niet meer voor mezelf in
Per saldo is Kay de dupe van iemand die er zo maar op los mag slaan
De 2 kleine wondjes die er nu zitten zullen volledig genezen, maar ben al heel blij dat het hoornvlies (of het oog zelf) beschadigd is !!
Verder hebben wij even wat navraag gedaan en via via weten we dat de man een bekend iemand bij diverse hondenuitlaatservices (bekend in de trant dat ze weten wie ik bedoel omdat hij er vaker loopt)
Politie is ook op de hoogte, maar doen vooralsnog niets.
De polietieagent vond het belachelijk maar helaas kunnen ze er (nog) niets mee omdat Kay er geen schade aan over heeft gehouden.
Wel ga ik nog even na wie die man precies is (de HUS zouden zijn kenteken noteren en doorbellen) en ik heb het dossiernummer van bij de politie, dat mocht het vaker voorkomen ze eens richting die meneer kunnen gaan voor een babbeltje.
En ik hoop voor die meneer dat hij mij (of mijn man) niet tegen zal komen de komende tijd.... want dan sta ik niet meer voor mezelf in
Per saldo is Kay de dupe van iemand die er zo maar op los mag slaan
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
HappyTail
-
Rocco
Gisteren heb ik al zo kwaad gemaakt, de kat van de bovenburen werd in een hoekje gedreven door een klein wit keffertje..en de baas van het hondje vond het nodig het katje een hersenschudding en een verbrijzeld pootje te bezorgen
-
toscak
- Speurneus

-
Miep
- Speurneus

-
Esther87
-
Von
- Speurneus

-
Zootje
Wat een idiote vent zeg!
Mijn god hey ik zou echt niet weten wat ik zou doen in zo'n geval maar zou die man ook graag een knal geven... Bah bah, dat hij zich met zijn eigen zaken bemoeit..
Wel fijn om te horen daarentegen dat Kay er minimale verwondingen aan heeft overgehouden... Dat is dan weer een beetje goed nieuws...
Wel fijn om te horen daarentegen dat Kay er minimale verwondingen aan heeft overgehouden... Dat is dan weer een beetje goed nieuws...

Lucas (malthezer) (uit Belgie)