mijn diepe wens om meerdere honden te hebben kwam dus dichter bij

we besloten om te wachten tot roef stabieler zou zijn,nu wordt het monster idd rustiger in ieder geval in huis,al laat het buiten soms nog wel eens te wensen over

nu was ik zo dom om op de site van de nvl te kijken van de week en dan in de hoek herplaatsers,en bah nu ben ik verliefd op een reu die er staat,mijn man heeft hem ook gezien en het kriebelt heel erg bij ons.
maar ik wil niet over 1 nacht ijs gaan,ik twijfel heel erg.
deze hond heeft helaas een allergie,maar dat zouden we wel op de koop toe willen nemen,maar ik twijfel nog zo aan roef,hij is best dominant ,gaat dat lukken met een reu er bij.
en hoe mobiel ben je nog met 2 honden? versterken ze elkaars negatieve gedrag niet?
aan de andere kant heeft roef er mischien een makker bij en wij een fijne huisgenoot.
zolang als ik deze twijfels heb weet ik niet of het handig is om er aan te beginnen.
wie kan me zijn of haar ervaringen hier delen? zowel positief als negatief,hoe het bv ging met een hond die nog niet helemaal stabiel is?
ik weet dat je het zelf moet ervaren maar ik zou het fijn vinden om wat ervaringen te horen