Yara schreef:Het leek net zoals Els schreef de goede kant op te gaan met Indy, maar vrijdagavond kreeg ze toch weer een terugval. Vrijdagavond begon ze toch weer te braken. Nu zit ze toch weer aan de metoclopramide tegen het braken in overleg met de da die er het weekend was. Morgen neem ik weer contact op met mijn eigen da om te overleggen hoe we het nu weer het beste kunnen aanpakken. Het blijft toch keer op keer aftasten, omdat we gewoon niet weten hoe ze zal reageren. Gelukkig zie ik uiteindelijk wel steeds hele kleine stapjes vooruit en dat geeft nog steeds hoop.
Allemaal bedankt voor jullie medeleven en vele knuffels! Deze zijn doorgegeven aan Indy .
Maaike van mij krijg je een hele dikke knuffel voor jezelf
Je moet wat doorstaan met je meisje momenteel...
Good luck, dikke aai over de bol van Indy
Mag ik me hierbij aansluiten
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Verdorie!! Houdt het voor jullie dan nooit op! Het is genoeg ik duim echt heel hard mee dat Indy snel de oude is... En dat er eindelijk rust komt.. zodat jullie weer lekker kunnen genieten!!!
Sterkte... voor jullie allebei!!!
Helaas gaat het met Indy momenteel even helemaal niet lekker. Het lijkt erop dat ze ook nog een maagdarm virus te pakken heeft. Eerst van het weekend het braken en nu sinds gisteravond constant aan de diarree en sinds vanochtend ook met bloed erin. Zometeen weer naar de da. Wat is dit toch sneu voor mijn meiske .
Nou, haar weerstand is nu laag misschien dus het zou zomaar kunnen natuurlijk. Toch zielig weer voor haar. Net een beetje aan het opknappen en dan dit weer.
Jeetje zeg.....het wil maar niet lukken he Ik kan niets anders dan jullie heel veel sterkte wensen en heel hard gaan duimen dat dit de laatste terugval is geweest