ik moet vaker ziek zijn

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

ik moet vaker ziek zijn

Ongelezen bericht door renate »

Sinds vorige week zaterdag ben ik ziek. heel de nacht boven de pot gezeten omdat ik zo beroerd was. En wat deden mijn mannen... die kwamen gezellig bij mij zitten. Zondag heelde dag geslapen op de bank en mijn mannen lagen er weer bij. Mijn vriend wilde ze gaan uitlaten maar de mannen hadden niet zo een zin, dus hij een klein rondje gedaan want ze wilde beide meteen weer naar huis :verliefd1:
Heel de week ziek op de bank gelegen met mijn dekbedje erbij en ondertussen werd ik warm gehouden door mijn flinke kerels.
De ene lag op mijn benen en de andere tegen mijn buik en zo hebben we iedere dag gelegen. Mijn schoonmoeder kwam iedere dag langs om de honden uit te laten maar ze wilde telkens niet dus het was steeds maar een klein rondje.

Het zijn nog steeds springers dus als mijn vriend thuis kwam dan begonnen ze meteen te springen bij hem en daarna liepen ze weer naar mij en gingen ze er weer bij liggen.
Ze hebben ook zo goed geluisterd als ze begonnen ze spelen dan zei ik: Nou jongens lekker naar buiten. Maar dan gingen ze elkaar snel wassen en hielden ze op met spelen want ze wilde alleen maar bij me liggen :verliefd1:

Wat kunnen ze op zulke moment toch lief zijn voor mij en voor elkaar.
Van het weekend voelde ik me wat beter dus zijn we lekker naar het bos gegaan en hebben ze heerlijk kunnen rennen en dollen. Ghost zat wel aan de lange lijn maar dat drukte de pret niet het baasje rende wel met hem mee :D

Ik had eigenlijk verwacht dat ze heel druk zouden zijn omdat ze bijna niet gingen wandelen en alleen maar bij me lagen maar dat viel gelukkig heel erg mee.
Nu ik me wat beter voel beginnen ze ook weer hun gewone streken uit te halen dus de rust is weer voorbij :D

maar wat ben ik trots op mijn mannen dat ze zo lief voor me waren en helemaal niet hebben verveeld ondanks dat ze bijna niet buiten kwamen.
Dus deze week maar eens extra wandelen met ze want dat hebben ze verdient
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Oh, wat ontzettend lief zeg, geweldig! :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Aah wat lief van ze zeg! :verliefd1:
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

ach schattig zeg :verliefd1: .
baasje beter ook de hondjes beter :wink:
Afbeelding
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Fijn he dat je dan zo'n steun kan hebben aan je hondjes dat is pure liefde :liefde:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ze voelen het goed aan he, als je je niet zo lekker voelt. :) Gelukkig ben je nu weer opgeknapt en kunnen ze lekker met je mee naar buiten. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Wat lief van ze!!
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

ja ze zijn echt super lief geweest voor me.
@Saskia.bernadette ja gelukkig ben ik weer wat beter ik heb nog wel hoestbuien maar daar kan ik gewoon mee door het bos wandelen :)
Als ik heel erg moet hoesten kruipt Basco dicht tegen me aan en begint aan mijn arm likken en liggen heel zijn oortjes plat en kijkt hij op zijn zieligst naar me of het goed gaat :verliefd1:

@ElisabethErnstDave steun heb ik inderdaad heel veel van ze gehad.
Ze waren mijn eigen verplegertjes.

Voor het eerst kon ik alles op tafel laten liggen zonder dat het werd weggehaald, ze bleven overal netjes vanaf ( behalve mijn bakjes kippensoep die wilde ze wel opdrinken :D )
Plaats reactie