Indy niet in orde..
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
Gisterochtend bij de da geweest met Indy. De klachten die ze nu heeft zijn niet direct te herleiden met het ziektebeeld wat Indy de laatste weken laat zien. Ook de da vind het er naar uit zien dat ze een flinke maag-darm infectie te pakken heeft. Dus dit gaan we nu behandelen met een ab kuur en met 4 dagen zou ik al verschil moeten merken. De prednisonkuur verlengen we nu om haar toch die ondersteuning te blijven geven die ze nodig heeft. Dus voor nu wachten we weer af en kijken we hoe het nu verder zal gaan.
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
Hé maaike,
Gelukkig kan ik via hier lezen hoe t met indy gaat mn mail en msn doen het niet... maar ik hoop dat alles toch snel beter komt met indy! Geef haar maar een dikke knufferd en hopelijk slaat de kuur heel snel aan... heeft nu lang genoeg geduurd meid.
Knuf aan je meiden en een dikke lebber van don
en vergeet jezelf niet he meis.
Gelukkig kan ik via hier lezen hoe t met indy gaat mn mail en msn doen het niet... maar ik hoop dat alles toch snel beter komt met indy! Geef haar maar een dikke knufferd en hopelijk slaat de kuur heel snel aan... heeft nu lang genoeg geduurd meid.
Knuf aan je meiden en een dikke lebber van don

-
- Speurneus
- Contacteer: