de vakantiekriebels begonnen alweer te komen Eerst was mijn plan om te gaan kamperen en met een tentje iedere dag van plek naar plek te gaan, maar ik vind het eigenlijk veel leuker om Maup mee te nemen, en voor haar is lekker relaxed in een huisje gewoon fijner, met die oude botjes. Dus, ik ben eens op internet gaan snorren en heb iets gevonden! Net geboekt en wij gaan naar Denemarken We zitten vlak aan een meer, dus dat is ook heerlijk, en het huisje heeft 3 sterren. Ik heb er al helemaal zin in!
Zootje schreef:Klinkt goed! Ik wil ook nog een keer naar Denemarken!
Wij gaan van de zomer lekker naar Frankrijk een huisje geboekt en Ziva mag ook mee
leuk hoor! een huisje is toch ook altijd wel relaxt vind ik Vorig jaar ben ik in Oostenrijk geweest, en dat was ook zo heerlijk echt een fijne week gehad
Wij gaan naar Oostenrijk, vond het wel lastig om iets te vinden wat leuk voor honden en de kids is, maar ik heb het gevonden.
Veel leuke dingen voor de kinderen.
En voor de honden is ook van alles, wandelroutes, speelvelden, zwemgelegenheid en zelfs een eigen douche
Wij gaan naar Oostenrijk, vond het wel lastig om iets te vinden wat leuk voor honden en de kids is, maar ik heb het gevonden.
Veel leuke dingen voor de kinderen.
En voor de honden is ook van alles, wandelroutes, speelvelden, zwemgelegenheid en zelfs een eigen douche
@zootje Ik ben vroeger wel een paar keer in Denemarken geweest. Prachtig land vind ik, al is het wel een beetje te plat naar mijn zin Maar supervriendelijke mensen, lekker veel ruimte...
heerlijk sbien, Denemarken lijkt mij een onwijs mooi land, staat ook op ons verlanglijstje
wij gaan in juni naar Zuid - Frankrijk en hebben een prive huisje geboekt, kep er zooooooooooooo'n zin in
oh heerlijk vooruitzicht lijkt me erg mooi denemarken en vlakbij het meer dat is wel zo fijn.
wij gaan dit jaar naar zuidfrankrijk omgeving de anduze ook een huisje geboekt lekker zwemmen in de rivier.
iedereen vast veel voorplezier
Dat klinkt goed zeg!
Wij hebben ook geboekt, maar blijven wel in nederland en Noah gaat natuurlijk mee!
Wij zitten ook in een huisje, vind ik zelf idd wel fijn met Noah.
Dit is de plek:
Wij gaan weer met de tent met Foofer (wij hebben voor de tentkenners onder ons de grootste de Waard tent (6 persoons en mijn vriend van 1.96 kan er fatsoenlijk in staan, dus zat ruimte).
Het ligt aan het weer, maar wordt er wat goeds voorspeld voor Karinthië (Oostenrijk) dan gaan we daar heen en anders wordt het zuid-frankrijk.
Maar vroeger gingen wij alleen maar Denemarken, heerlijk land en vriendelijke mensen. Erg leuke jeugdvakanties gehad!
Oh en Sandra die camping ziet er super uit!!
Wij hebben vorig jaar in Frankrijk op een camping gestaan, superkind- en hondvriendelijk (ook met hondendouche).
Nienke & Foofer schreef:Wij gaan weer met de tent met Foofer (wij hebben voor de tentkenners onder ons de grootste de Waard tent (6 persoons en mijn vriend van 1.96 kan er fatsoenlijk in staan, dus zat ruimte).
Het ligt aan het weer, maar wordt er wat goeds voorspeld voor Karinthië (Oostenrijk) dan gaan we daar heen en anders wordt het zuid-frankrijk.
Maar vroeger gingen wij alleen maar Denemarken, heerlijk land en vriendelijke mensen. Erg leuke jeugdvakanties gehad!
Wij hebben vorig jaar in Frankrijk op een camping gestaan, superkind- en hondvriendelijk (ook met hondendouche).
Oh dan ben ik benieuwd welke dat is, voor mijn verlanglijstje voor 2011.
Het is best lastig een geschikte camping te vinden wat leuk voor de kids is. En natuurlijk ook leuk voor de honden
En de waard tenten zijn super, wij hadden ook een de waard tent. Maar die hebben we vorig jaar ingeruild voor een vouwwagen, ik ben er superblij mee.
Nienke & Foofer schreef:Wij gaan weer met de tent met Foofer (wij hebben voor de tentkenners onder ons de grootste de Waard tent (6 persoons en mijn vriend van 1.96 kan er fatsoenlijk in staan, dus zat ruimte).
Oh dan ben ik benieuwd welke dat is, voor mijn verlanglijstje voor 2011.
Het is best lastig een geschikte camping te vinden wat leuk voor de kids is. En natuurlijk ook leuk voor de honden
En de waard tenten zijn super, wij hadden ook een de waard tent. Maar die hebben we vorig jaar ingeruild voor een vouwwagen, ik ben er superblij mee.
Het was deze camping http://www.lemialaret.com" onclick="window.open(this.href);return false; het is een kastelencamping van nederlandse eigenaren. Alleen het restaurant van het kasteel is van fransen, zelf hebben ze een bistro waar ook een spelhal is en waar je ook eten kan afhalen. In de buurt een groot meer en op de camping 2 visvijvers en de vijver het meest achteraan daar kun je de hond gerust in laten zwemmen. Bij het zwembad een groot weiland waar Foofer zich prima heeft vermaakt met rondjes rennen. Voor de kinderen is er elke dag wel wat georganiseerd en wanneer het wat minder weer is wordt er vaak wat extra's georganiseerd in de Taverne.
Denemarken zou ook een optie kunnen zijn, ik had richting Schotland gedacht, maar er staat nog niets vast
Geniet er maar van, heerlijk toch als je zo naar je vakantie kunt toeleven