en dat had jij helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet leuk gevonden, aangezien iedereen (de meeste) zich daaraan ergerde, behalve de eigenaresse van die reu zelf!!Lupos schreef:dan had ie zn pijlers vast wel verlegdtoscak schreef:De enige reu die daar mee bezig zou zijn, was al erg druk bezigLupos schreef:Ik heb nog getwijfeld om onverwachts ook aan te schuiven in de wandeling... maar als ik het zo zie is Juna's beslissing om dinsdag loops te worden verstandig geweest (aantal reuen zo snel tellend) Juna d'r loopsheid had wel wat labjes op hol doen slaan denk ik
![]()
![]()
Leuke impressie!
Forumwandeling balijbos deel 1
-
Von
- Speurneus

Liefs Von.

Lucas (malthezer) (uit Belgie)
Romi uit Roemenie

Lucas (malthezer) (uit Belgie)
Romi uit Roemenie-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
was die wel ook van hier?Von schreef:en dat had jij helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet leuk gevonden, aangezien iedereen (de meeste) zich daaraan ergerde, behalve de eigenaresse van die reu zelf!!Lupos schreef:dan had ie zn pijlers vast wel verlegdtoscak schreef: De enige reu die daar mee bezig zou zijn, was al erg druk bezig

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
kvankleef
- Grote hondenneus

ElisabethErnstDave schreef:Leuke foto's zit hier met een bredete genieten van zo te zien een leuke wandeling voor iedereen
Kan het niet laten maar voor degene die zichzelf herkent in de omschrijving
op foto 1 bruine jas en bruine laarzen lange wit-grijze sjaal en degene in de rolstoel wie o wie
![]()
op foto 8 grijze jas,grijze laarzen, zwarte muts en blond haar![]()
ben benieuwd of je jezelf herkent in deze omschrijving
Jaaaa, dat ben ik Kitty: het vrouwtje van Baco!
-
ElisabethErnstDave
- Speurneus

-
kvankleef
- Grote hondenneus

-
SammyBoy
Zachtjes uitgedrukt, ik was het zat.Von schreef:en dat had jij helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet leuk gevonden, aangezien iedereen (de meeste) zich daaraan ergerde, behalve de eigenaresse van die reu zelf!!Lupos schreef:dan had ie zn pijlers vast wel verlegdtoscak schreef: De enige reu die daar mee bezig zou zijn, was al erg druk bezig
Zeker toen Geritte bedacht om nog een stukje terug te gaan voor groepsfoto.
Dat was mij moment om door te gaan.
Sam was van de leg en even later bij kakkienakkie, leek het wel pis!
Ben rondje om naar de brug gegaan en lekker plons laten doen om weer beetje schoon te krijgen.
Op de terug weg zagen we jullie bij dat restaurant zitten, maar vond het gescheten en ben lekker naar huis gegaan.
Vond het wel leuk zo'n grote groep, maar Sam was bijna tot homo bekeerd en dat zag de baas niet zitten...