Heb me rot gelachen vanmorgen. We liepen langs de singel voor het huis en aan de overkant liep een ENORME mastiff los die hele debiele piepgeluiden begon te maken toen ze Rocco zag. Toen we elkaar naderden lijnde haar baas haar keurig aan omdat Rocco aangelijnd was maar niet voor lang want die arme man werd bijna zn arm uit de kom gerukt...
Hij vroeg is het een mannetje? Ik bevestigde waarop hij vroeg: Ok maar is het een ECHTE man? hahaha ja, ik vertelde hem dat alles er nog aan zat. Oh dan kon het wel zei hij toen. Ze accepteerde alleen echte mannen en teven en gecastreerde mannetjes vloog ze met grof geweld aan.
Nou, Rocco slaagde met vlag en wimpel voor de mannelijkheidstest
Ze vloog op m af, was veeeeel groter dan Rocco (geen gezicht) en pakte met 2 voorpoten zn kop vast en lebberde heel zn koppie af. Hij zat helemaal onder het kwijl en was er helemaal beduusd bij gaan zitten..

Hij snuffelde voorzichtig wat terug maar werd meteen weer bedolven onder 1 grote brok vrouwelijk hormoon

... Hij vond r best lief maar dit was toch wat veel voor Rocco.. luid piepend werd ze door haar baas meegesleurd en Rocco bleef zitten en keek haar na..... Goed zo Roc Je bent een ECHTE man