Daar aangekomen was asta gelijk bij de ingang al erg aan het snuffelen, blijkbaar rook het daar al erg lekker
We begonnen gelijk goed, bij de beren ging asta heel hard kwispelen tot de beer zich omkeerde en een poot tegen het glas zette
De vogels vond ze ook wel erg leuk, de olifant die ff buitenkwam die vond ze van een afstand wel wat groot maar ook interessant. Of het waren de olifantenkeutels want miepie deed een inbreekpoging...
Bij het tijgerverblijf heb ik erg gelachen. Die lagen te schuilen naast het glas en toen vond asta ze erg leuk en interessant. Toen ze gingen lopen blafte ze een paar keer, dappere dodo
Het leukste waren 2...eh afrikaanse gazelles? We liepen richting het verblijf en ze stonden te schuilen. Toen ze asta zagen kwamen er 2 aangelopen en die zijn 2 rondjes rondom het verblijf meegelopen
Bij de otters was het bijna etenstijd en een herrie dat ze maakte, ze zaten niet voor het glas dus asta had zoiets van dat wil ik wel zien en sprong tegen een muurtje op om eroverheen te koekeloeren, en kwispelen. De otters vond ze erg leuk.
Het meeste geschrokken is ze (en ik ook) in het binnenverblijf van de neushoorns. Eentje vond asta lekker ruiken en die dacht laat ik die eens nader inspecteren en BANG tegen de boomstammen beuken om erbij te komen
Het was erg leuk ondanks de regen, ik ga nu een keertje met beter weer zodat we alle dieren kunnen zien. Nu waren er veel binnen. Maar om te proberen deed ze het prima. Ze heeft een paar keer geblaft en was erg populair bij 2 (verstandelijk) gehandicapte mannen en het paard van de huifkar (waar asta bang voor was maar ik ging ff aaien).
Daarna naar huis, 's avonds naar de behendigheid en vanochtend vertikte ze het om op te staan

Lucas (malthezer) (uit Belgie)