show Leeuwarden 5 april (paasshow)
-
EricaM
- Speurneus

Dat wordt gewoon een gezellige boel daar
Ik wil voor Bram een bench aanschaffen die ik mee kan nemen naar de show. Hebben jullie ervaringen met zo'n stoffen bench, of misschien een tip welke ik het beste kan aanschaffen. Bram is helemaal niet gewend om in een bench te liggen, dus hij moet wel tegen een stootje kunnen.
Ik wil voor Bram een bench aanschaffen die ik mee kan nemen naar de show. Hebben jullie ervaringen met zo'n stoffen bench, of misschien een tip welke ik het beste kan aanschaffen. Bram is helemaal niet gewend om in een bench te liggen, dus hij moet wel tegen een stootje kunnen.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
Yoran99
- Speurneus

- Contacteer:
ik heb ooit een stoffen bench gehad die geen 10 minuten geleeft heeft, Figaro lag met bench enal op zijn zijEricaM schreef:Dat wordt gewoon een gezellige boel daar![]()
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
-
Jenny
Hoi Erica,EricaM schreef:Dat wordt gewoon een gezellige boel daar![]()
Alvast veel plezier in Leeuwarden.
Jij heb toch een bench staan? Waarom neem je die niet mee? Hebben wij de vorige keer ook gedaan. Iedere keer huren kost veel euro'tjes.
-
toos
Bij de meesten shows is een bench gratis alleen is het beperkt met het aantal dus vroeg aanwezig zijn en je hebt er een hoef je ook niet te zeulen
En anders heb ik altijd de stoffen benches van Witjes verzendhuis...Ik heb altijd die met die ritsen zonder buizenframe.Die leg ik op de bodem van de kofferbak neer en dan kunnen de doggies erop liggen.
En anders heb ik altijd de stoffen benches van Witjes verzendhuis...Ik heb altijd die met die ritsen zonder buizenframe.Die leg ik op de bodem van de kofferbak neer en dan kunnen de doggies erop liggen.
-
EricaM
- Speurneus

Thanks, Ik ga me wel even orienteren. Wij hebben thuis een houten bench staan, maar die is inmiddels te klein en ook niet mee te nemen
Ik zag op de site niet staan dat er benches waren, maar dat zou natuurlijk helemaal makkelijk zijn. Alleen zijn wij over het algemeen weer niet van die hele vroege vogels
Bram kennende, zal hij in ieder geval proberen de bench te slopen, dus we zijn voorbereid
Ik zag op de site niet staan dat er benches waren, maar dat zou natuurlijk helemaal makkelijk zijn. Alleen zijn wij over het algemeen weer niet van die hele vroege vogels
Bram kennende, zal hij in ieder geval proberen de bench te slopen, dus we zijn voorbereid
-
toos
Dan moet je zo slim zijn om een bench aan te schaffen met of staal of die buizen frame maar die is dus niet zo sterk als de normale benches. Alleen als je vroeg bent heb je benches...EricaM schreef:Thanks, Ik ga me wel even orienteren. Wij hebben thuis een houten bench staan, maar die is inmiddels te klein en ook niet mee te nemen![]()
Ik zag op de site niet staan dat er benches waren, maar dat zou natuurlijk helemaal makkelijk zijn. Alleen zijn wij over het algemeen weer niet van die hele vroege vogels![]()
-
Yoran99
- Speurneus

- Contacteer:
als hij niet gewoon is vanin een bench te zitten dan gaat hij zeker zo een stoffen slopentoos schreef:Dan moet je zo slim zijn om een bench aan te schaffen met of staal of die buizen frame maar die is dus niet zo sterk als de normale benches. Alleen als je vroeg bent heb je benches...EricaM schreef:Thanks, Ik ga me wel even orienteren. Wij hebben thuis een houten bench staan, maar die is inmiddels te klein en ook niet mee te nemen![]()
Ik zag op de site niet staan dat er benches waren, maar dat zou natuurlijk helemaal makkelijk zijn. Alleen zijn wij over het algemeen weer niet van die hele vroege vogels![]()
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
-
EricaM
- Speurneus

Dat wordt dus een vroegertje
Ik heb nog even op de site gecheckt en inderdaad hebben ze redelijk wat gratis benches staan. Dus daar gaan we maar voor.
We hebben wel besloten een bench aan te schaffen met buizen frame, en alvast te oefenen thuis. Ben wel benieuwd hoe dat gaat
We hebben wel besloten een bench aan te schaffen met buizen frame, en alvast te oefenen thuis. Ben wel benieuwd hoe dat gaat
-
toos
8 uur voor de deur en je maakt kansEricaM schreef:Dat wordt dus een vroegertjeIk heb nog even op de site gecheckt en inderdaad hebben ze redelijk wat gratis benches staan. Dus daar gaan we maar voor.
-
laika
- Speurneus