Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic
-
Bøkko
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Leuke foto's Jose !!
Ohhhhh jullie hoeven nog maar een paar nachtjes... jaloers !!
Toch een gek idee he, dat onze kanjer volgende week om deze tijd lekker hier ligt
Nog een weekje genieten van een opgevoede hond en dan beginnen we weer van voorafaan
Ohhhhh jullie hoeven nog maar een paar nachtjes... jaloers !!
Toch een gek idee he, dat onze kanjer volgende week om deze tijd lekker hier ligt
Nog een weekje genieten van een opgevoede hond en dan beginnen we weer van voorafaan
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015
-
Jose
Dank voor de complimenten!
Ja, ik vind het echt heel erg spannend. De nacht van zaterdag naar zondag slaap ik vast niet zo goed en ben ik vast vroeg wakker. Wat zal die ochtend lang duren tot ze hier eindelijk is. (Mag niet mee, want mijn ouders willen met zijn tweeën
)
Maaaaarrr, als ze er dan is maakt dat natuurlijk alles goed
Ben echt benieuwd hoe het gaat. Ze begint al echt op het stemgeluid van me af te komen. Geweldig om te zien dat er dan zo'n hummeltje kwispelend op je af komt! Helemaal leuk! Ik heb er echt heel veel zin in!
Ja, ik vind het echt heel erg spannend. De nacht van zaterdag naar zondag slaap ik vast niet zo goed en ben ik vast vroeg wakker. Wat zal die ochtend lang duren tot ze hier eindelijk is. (Mag niet mee, want mijn ouders willen met zijn tweeën
Maaaaarrr, als ze er dan is maakt dat natuurlijk alles goed
Ben echt benieuwd hoe het gaat. Ze begint al echt op het stemgeluid van me af te komen. Geweldig om te zien dat er dan zo'n hummeltje kwispelend op je af komt! Helemaal leuk! Ik heb er echt heel veel zin in!
-
Bøkko
-
Jose
Nog één nachtje slapen !
Mijn ouders gaan morgenvroeg om 9 uur onderweg naar 't Harde om onze kleine grote meid op te halen. Ondertussen ga ik vroeg opstaan (omdat ik waarschijnlijk toch vroeg wakker ben van spanning
) en stofzuigen (vandaag is mijn vader jarig dus vanavond visite met chips en andere lekkernijen die voor een pup natuurlijk bere interessant zijn) en andere dingen om de tijd te doden. Ooh wat zal ik zenuwachtig zijn. (ben ik nu stiekem al een beetje
)
Mijn ouders gaan morgenvroeg om 9 uur onderweg naar 't Harde om onze kleine grote meid op te halen. Ondertussen ga ik vroeg opstaan (omdat ik waarschijnlijk toch vroeg wakker ben van spanning
-
soraya
-
Jose
-
kimito
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Ohh wat een spannend dagje en helemaal voor de pup natuurlijk ,wennen in de nieuwe omgeving het heeft nog al wat te verwerken ik ben benieuwd hoe het gaatJose schreef:Dank jullie wel!
Mijn ouders zijn nu al een half uur onderweg, dus het komt nu allemaal wel heel dichtbij! Spannend hoor![]()
Jullie horen de verhalen natuurlijk!
@kimito: nu nog vier nachtjes slapen! Schiet ook al op!
Voor mij nog 5 nachtjes rust
Alles staat klaar gisteren nog een hondenbuggy gekocht kan Busa lekker mee met de lange wandelingen dus we zijn er klaar voor hij is meer dan welkom
-
Laura
-
Kay
- Speurneus

- Contacteer:
Ohhhh eindelijk internet (heel de dag lag het eruit) en moest gelijk even kijken of Maggie er al was
Jullie kunnen al heerlijk genieten van haar !!
Wij zijn gister nog even wezen kijken bij onze kanjer en Kay mocht mee dus heeft al kennis gemaakt met zijn nieuwe broertje !
Kay vond de 9 puppies wel een beetje spannend en trok zich al snel terug met de volwassen roedel
We hebben ook stafoto's genomen van de honden (maar die hadden er weinig zin in want die hadden zich al een uur vermaakt op het erf en slapen vonden ze een beter plan
)
Nog 4 nachtjes
Jullie kunnen al heerlijk genieten van haar !!
Wij zijn gister nog even wezen kijken bij onze kanjer en Kay mocht mee dus heeft al kennis gemaakt met zijn nieuwe broertje !
Kay vond de 9 puppies wel een beetje spannend en trok zich al snel terug met de volwassen roedel
We hebben ook stafoto's genomen van de honden (maar die hadden er weinig zin in want die hadden zich al een uur vermaakt op het erf en slapen vonden ze een beter plan
Nog 4 nachtjes
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015