Pet towel
Pet towel
Heeft iemand ervaring met een "Pet-towel" (klik)
Volgens de informatie zou het zeer handig zijn om een hond af te drogen, losse haren en schilfertjes af te nemen en om de vacht meer glans te geven.
Is de pet-towel handig in gebruik?
Zijn er betere/goedkopere alternatieven voor de "Pet-towel"?
Van wat voor stof is de pet-towel gemaakt, een gewone zeemvel?
Volgens de informatie zou het zeer handig zijn om een hond af te drogen, losse haren en schilfertjes af te nemen en om de vacht meer glans te geven.
Is de pet-towel handig in gebruik?
Zijn er betere/goedkopere alternatieven voor de "Pet-towel"?
Van wat voor stof is de pet-towel gemaakt, een gewone zeemvel?
-
- Speurneus
-
- Speurneus
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
ik had hem maar vond hem idd niet fris ruiken.
ik heb nu 2 microvezelhandoeken van de xenos en dat werkt vind ik als een tierelier
,het maakt droog en het vuil haal je er ook mee af(echt minder zand binnen) en ik spoel hem even uit onder de kraan met wat zeep,op de verwarming en het is weer gebruiksklaar voor de volgende wandeling(vaak incl. zwempartij)
ik heb nu 2 microvezelhandoeken van de xenos en dat werkt vind ik als een tierelier

dat niet fris ruiken komt waarschijnlijk omdat hij onder in het kastje ligt en het luchtgaatje van de koker afgesloten wordroef schreef:ik had hem maar vond hem idd niet fris ruiken.
ik heb nu 2 microvezelhandoeken van de xenos en dat werkt vind ik als een tierelier,het maakt droog en het vuil haal je er ook mee af(echt minder zand binnen) en ik spoel hem even uit onder de kraan met wat zeep,op de verwarming en het is weer gebruiksklaar voor de volgende wandeling(vaak incl. zwempartij)
ik heb ook een pet towel wil nooit meer anders gebruik hem met regelmaat en was hem maar 1 keer per maand want ja hier vinden ze de modderpoelen ook erg leuk dus na gebruik spoel ik hem uit en was hem in de machine 1 maal per maand
geen problemen mee en heerlijk in gebruik
ik ben een grote fan hahahaha
gr mariska
Ja die heb ik dus ook en ik ben er heel blij meeroef schreef:ik had hem maar vond hem idd niet fris ruiken.
ik heb nu 2 microvezelhandoeken van de xenos en dat werkt vind ik als een tierelier,het maakt droog en het vuil haal je er ook mee af(echt minder zand binnen) en ik spoel hem even uit onder de kraan met wat zeep,op de verwarming en het is weer gebruiksklaar voor de volgende wandeling(vaak incl. zwempartij)

ze drogen echt heel goed af en zijn ook snel weer droog ideaal!
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
Hier ook een fanatiek gebruiker van de Pettowel !
Eerst lekker drogen met de pettowel en dan lekker nadrogen met een handdoek
Wel heb ik bewust gekozen voor de iets kleinere maat omdat ik die veel makkelijker in gebruik vind (makkelijker terug in de koker, makkerlijker uitwringen en makkelijker in de omgang met het afdrogen) maar dat is persoonlijk denk ik
Eerst lekker drogen met de pettowel en dan lekker nadrogen met een handdoek
Wel heb ik bewust gekozen voor de iets kleinere maat omdat ik die veel makkelijker in gebruik vind (makkelijker terug in de koker, makkerlijker uitwringen en makkelijker in de omgang met het afdrogen) maar dat is persoonlijk denk ik

De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Kay 22-10-2006
Daan 16-1-2010
Sjors 10-2-2015

-
- Hele grote hondenneus
ik heb er twee
waarvan eentje al zeker tien jaar oud is
ik heb er eentje in de auto liggen, die wordt het meest gebruikt, de andere ligt hier in de ang en die gebruik ik niet elke dag, die heeft ook de neiging een beetje muf te worden. Als je hem na ieder gebruik goed uit spoelt ( of net als de xenox handdoeken
) eventjes door een soppie haalt gaat hij echt niet zo snel ruiken hoor
en hier 1 keer in de week door de wasmachine

ik heb er eentje in de auto liggen, die wordt het meest gebruikt, de andere ligt hier in de ang en die gebruik ik niet elke dag, die heeft ook de neiging een beetje muf te worden. Als je hem na ieder gebruik goed uit spoelt ( of net als de xenox handdoeken

en hier 1 keer in de week door de wasmachine