Haha tsja er zijn altijd mensen die denken dat ze het beter weten Je verhalen zijn elke keer weer geweldig om te lezen je schrijft het zo ontzettend leuk!
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
wat een eikel...en wat goed dat ze dan zo goed luisteren...ik hoef dat dus echt niet te proberen.. Rocco heeft namelijk een ernstige aandoening genaamd Oost Indische doofheid
Rocco schreef: wat een eikel...en wat goed dat ze dan zo goed luisteren...ik hoef dat dus echt niet te proberen.. Rocco heeft namelijk een ernstige aandoening genaamd Oost Indische doofheid
Geweldig!!! Net goed!!! Wat had ik graag het gezicht van die man willen zien toen jou 3 laabs keurig naar je toe kwamen.. Super!!! Wat heerlijk dat ze dan idd ook echt meteen komen! Stond hij even mooi met zijn mond vol tanden.
Maak het hier ook met regelmaat mee dat andere mensen zich ergens me bemoeien, erg vervelend.. zeker als ze ongelijk hebben als je ze het dan op zo'n mooie manier het tegendeel kunt bewijzen is dat wel top!