Maggie is inderdaad al thuis! Ze vindt het allemaal heel interessant en vooral de achtertuin is veel onderzoek waardig. Wij hebben ramen tot aan de vloer, dus ze kijkt steeds weer naar buiten. Ze heeft daar ook al een plasje gedaan!
Ze piept wel eens, maar dat lijkt me meer dan logisch. Nu ligt ze lekker te slapen in de bench
Foto's volgen nog, maar eerst.... Lekker genieten!
Leuk Jose dat Maggie er is kan je eindelijk van haar genieten het zonnetje schijnt wat wil je nog meer
@ Monique het zijn weer een leuke foto's al zal het wel veel geduld gekost hebben om ze zo rustig staand te krijgen maarja een danoontje doet wonderen , ik zie twee kleuren danoontjes dus dat is een halve per pup nog effe dan mogen wij ook onze kanjers halen
al lijken die laatste dagen het langst te duren
De nacht ging eigenlijk perfect. Gisteravond om een uur of 11 wilden we Maggie nog even laten plassen, maar ze lag heerlijk te slapen in de bench dus hebben we het gelaten. Toen we naar bed gingen en net lagen begon ze heel zachtjes te piepen. Toen is mijn moeder er uit geweest met haar en toen ging ze plassen. Een half uur later hoorden we weer gepiep en toen mijn vader beneden kwam lag er een drolletje in de bench. Ach, kan gebeuren. Daarna heeft ze de hele nacht doorgeslapen tot 6 uur, toen kwamen mijn moeder en ik uit bed om vervolgens naar school/werk te gaan.
Gisteren ging ze steeds al in en uit te bench en ze ging ook rustig met haar knuffeltjes spelen in de bench. Als ze slaapt doen we haar in de bench en nu ook met het deurtje dicht. Dat gaat prima!
Wij zijn lekker aan het genieten!
Foto's volgen nog. Ik heb geen cardreader, dus de foto's moeten eerst op de laptop van mijn vriend voordat ik ze op mijn laptop kan zetten. En mijn vriend is er nu niet.
Ziet er relaxed uit zoals dat toegaat in huize Sneek!!! ik hoop dat het bij ons straks ook goed gaat. Krijg al aardig de kriebels moet ik zeggen!!
p.s.
Om het onszelf en anderen makkelijker te maken, hebben we besloten dat Bukko ook erg mooi is in plaats van Bøkko, het scheelt een hoop gestress en onhandig gehannes en Bukko merkt het verschil niet, denken wij.
Zijn leuke foto's geworden met de danoontje trouwens
Bøkko schreef:Ziet er relaxed uit zoals dat toegaat in huize Sneek!!! ik hoop dat het bij ons straks ook goed gaat. Krijg al aardig de kriebels moet ik zeggen!!
p.s.
Om het onszelf en anderen makkelijker te maken, hebben we besloten dat Bukko ook erg mooi is in plaats van Bøkko, het scheelt een hoop gestress en onhandig gehannes en Bukko merkt het verschil niet, denken wij.
Zijn leuke foto's geworden met de danoontje trouwens
Geweldig, hebben jullie de naam veranderd !!!
Altijd handig als ik Bukko nog eens op de kiek zet
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Hebben jullie trouwens al een puppieriem ?
Ik ben me gek aan het zoeken overal, ik zie alleen maar volwassen halsbanden en ik moet een klein maatje hebben
Ok ok, hij is best lekker mollig maar een volwassen riem is toch te groot
Iemand tips ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!
Bij de fokker zelf misschien?
Daar hebben wij ook zo'n klein riempje aangeschaft
Of gewoon in een dierenspeciaalzaak? Er zijn ok kleine volwassen honden toch Vast wel een maatje wat jullie schatje past! Echt leuke hondjes!
Kay schreef:Hebben jullie trouwens al een puppieriem ?
Ik ben me gek aan het zoeken overal, ik zie alleen maar volwassen halsbanden en ik moet een klein maatje hebben
Iemand tips ?
Beestenspul zal het vast wel hebben in Rotterdam-zuid
Kay schreef:Hebben jullie trouwens al een puppieriem ?
Iemand tips ?
ik heb er eentje gehaald bij een dierenspeciaalzaak. is een nylon verstelbare band. Volgens mij voor een klein type hond, maar voorlopig kan deze wel.