Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Wij hebben ook een heel klein bandje gekocht bij de dierenwinkel geloof ik. Geen problemen mee gehad eigenlijk..

Update:
Maggie heeft het p&p buiten wel door, maar maakt er niet echt gebruik van hihi. Als ze wat moet dan gaat ze wel piepen en voor de deur staan maar dan gaan we naar buiten en doet ze niks. Vervolgens weer naar binnen, weer piepen. Naar buiten, dan doet ze niks. Dan maar weer naar binnen en jawel hoor, ze begint te plassen. Andere keren gaat het wel perfect. Dan moet ze heel nodig, gaat ze voor de deur zitten en heel hard piepen en dan trekt ze een sprintje naar de plaats waar ze graag wil gaan poepen of plassen. (dit overigens in de achtertuin, want als ze zo nodig moet hebben we geen tijd om naar een grasveldje te lopen)

De tweede nacht ging eigenlijk prima. Gisteravond om 22.00 uur ging ze slapen en om half 12 wilden we haar er nog ff uit doen, maar dit wilde ze niet. Ze was zo moe, dat ze hier geen energie meer voor had ofzo denk ik :D. Vanmorgen om half 6 ging mijn vader eruit en toen heeft ze p&p gedaan. Bench was schoon en droog en ze is de hele nacht stil geweest!

Ze begint wel steeds meer om aandacht te piepen en ze komt steeds bij onze voeten liggen als ze moe is. Wij denken dat ze haar moeder mist en daardoor de warmte van ons opzoekt om tegenaan te liggen, denken jullie ook niet?

Wij genieten volop!
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Ohh dat gaat dus goed daar met Maggie :) . Ik hoop dat het hier ook zo zal gaan vanaf zaterdag :D .

Ik heb geen idee of ze haar moeder mist en daarom gaat piepen en bij jullie voeten gaat slapen.. Maar het zou heel goed kunnen natuurlijk! Tis ook niet niks om opeens helemaal alleen te zijn ;). Lijkt me wel moeilijk om d'r dan niet meteen op te pakken en te knuffelen *kan niet zo goed tegen piepen haha*.
Jose

Hahah, daar kan ik ook niet zo goed tegen hoor, maar dat is heel snel voorbij en dan ploft ze neer en gaat slapen. :D Dan brengen wij haar op onze beurt natuurlijk weer naar de bench, want dat moet haar uiteindelijke slaapplaats/plekje worden :D

Voor jullie schiet het nu ook op! Nog eventjes wachten! :D
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Leuk dat Maggie het zo goed doet José! Ik mis alleen de foto's :D Ben benieuwd naar dat mooie meisje!!
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Allemaal goede berichten vanuit huize Sneek !!

Pffff hier duurt deze ochtend al 100x langer als normaal :?
Morgen rond deze tijd zit Daan bij ons in de auto op weg naar huis....
Kan niet meer wachten !!!!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Zootje

Spannend hoor Kay! Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten :D
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

Spannend Monique, nog 1 nachtje slapen. Heel veel plezier
morgen :feest2:
Groetjes Sandra, Choco & James
Jose

Update met Jawel... Foto's :D

Vannacht is mijn vader er één keer uit geweest om half 3, omdat Maggie aan het piepen was. Verder wederom weer lekker de nacht doorgeslapen. We hebben het idee dat ze nu een beetje haar draai begint te vinden hier in huis. Eerst liep ze alleen in een bepaald deel van de kamer en nu loopt ze de hele kamer door.

Ze at niet heel veel, maar toen we de brokjes wat geweekt hadden gisteravond heeft ze flink gegeten en vanmorgen heeft ze ook bijna haar bakje leeg gegeten. Dus wij blijven eerst nog even aan het weken. Ook hebben we het eten maar in de bench gezet. We hebben van die mooie voerbakken/drinkbakken in een houder, maar nu het (een ander bakje met brokjes) in de bench staat eet ze er veel meer van.

Bench training gaat dus ook prima. We hebben het deurtje nog wel veel open staan, die is in de nacht eigenlijk alleen maar dicht. Ze ging er net in liggen en ligt nu dus lekker in de bench te slapen. Achterin, dat wel. Want daar ligt een fleecedeken over de bench heen. Ze vind het heerlijk om onder iets te slapen.

Maar naar ons idee gaat het dus echt perfect. Wat wel en niet mag in huis is voor haar nog niet heel erg duidelijk, maar hier zijn we druk mee bezig. Van een pup van 8 weken kunnen we ook niet alles verwachten. P&p wil ze eigenlijk alleen nog in de tuin en in huis doen (op de tegels) als ze echt heel nodig moet en wij dus eigenlijk te laat zijn met het opmerken. Anders gaat ze omwrotten met de planten die er staan hihi. Als we met 'r naar het gras gaan met het riempje om enzo dan doet ze haar behoeftes wel snel. Voorbeeldig hondje hebben wij he?

De knuffel. Nog een leuk verhaal over. Twee jaar geleden lag deze onder de kerstboom. Ik had 'm gekocht voor mijn moeder omdat ze zo graag een hondje wou, maar mijn vader de nadelen meer inzag dan de voordelen. Ik had er een verhaal bij geschreven vanuit het perspectief van de knuffelhond. Sinds toen lag de knuffel altijd in de woonkamer. Toen we toch besloten hadden een pupje aan te schaffen hebben we meteen gezegd dat dit de knuffel van haar zou worden. En zie hierboven, Maggie vind 'r geweldig!
Zootje

Wat leuk José die foto's en het verhaal er bij! :D Maggie doet het goed zo te lezen! En ze is echt een schatje zeg... Ik wil er wel meer van zien hoor :D :verliefd1:
Jose

haha, ik zal jullie bestormen met foto's. Vriend gaat een cardreader voor me regelen, dus dan heb ik het allemaal lekker zelf in de hand! :D
Zootje

:schreeuw: Kom maar op met die foto's :D
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

@ Jose

Ohhhhhhhhhhh heerlijk wat is ze al groot :verliefd1: het word vast een heerlijke meid .

@Monique morgen is het eindelijk zover neem maar een slaappil in deze nacht dan kan je in ieder geval slapen :lol:
Ik nog 2 nachten pffff ik ben jaloers op jullie !
Bøkko

Ongelezen bericht door Bøkko »

erg leuke foto's Jose!
Net als Monique moet ook ik nog 1 middag, avond en nacht door zien te komen. Het begint al aardig te kriebelen.
Jose

Oeh, spannend!!
Jose

Hihi, Maggie ligt weer heerlijk te slapen in de bench. Af en toe hoor je een klein snurkje uit haar richting komen :verliefd1:
Plaats reactie