wij zeggen hier altijd dat roef van de douane is :nog wat aan te geven??
Keuringsdienst van boodschappen
-
miran&joost
-
Pandora
- Speurneus

-
Joni
Hahahahaha ge-wel-dig!
Sem kijkt ook altijd in mijn boodschappen tas of er wel wat voor hem in zit.
Ik koop voor hem smuldier en bij het uitladen van de tas zeg ik zltijd: dit is voor het baasje, dit voor het vrouwtje, dit is voor de dames (katten) en dit is voor Sem!
Dan is ie helemaal blij dat zijn eten er ook bij zit!
Lief he?
Sem kijkt ook altijd in mijn boodschappen tas of er wel wat voor hem in zit.
Ik koop voor hem smuldier en bij het uitladen van de tas zeg ik zltijd: dit is voor het baasje, dit voor het vrouwtje, dit is voor de dames (katten) en dit is voor Sem!
Dan is ie helemaal blij dat zijn eten er ook bij zit!
Lief he?
-
miran&joost
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Nee, ik zeg portemonnee maar dat snapt hij nietsaskia burghout schreef:jemig, jij voed je hond gewoon op om hem te laten kijken in andermans tassen en als er dan wat lekkers in zit zeg je zeker ook nog apport?.![]()
ik zal de volgende keer nog dichter langs hem heen lopen dan schrik hij helemaal van me
Jij moet niet altijd zo lelijk doen tegen mijn jonkie!
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
heb je gemist afgelopen maandag ik had weer eens een inhaal les.Pandora schreef:Nee, ik zeg portemonnee maar dat snapt hij nietsaskia burghout schreef:jemig, jij voed je hond gewoon op om hem te laten kijken in andermans tassen en als er dan wat lekkers in zit zeg je zeker ook nog apport?.![]()
ik zal de volgende keer nog dichter langs hem heen lopen dan schrik hij helemaal van me![]()
oke ik zal voortaan lief doeen tegen je hondjes.
-
Pandora
- Speurneus

Ik heb nog voorgesteld om de training op Ameland te doen maar marianne vond het te ver rijdensaskia burghout schreef:heb je gemist afgelopen maandag ik had weer eens een inhaal les.Pandora schreef:Nee, ik zeg portemonnee maar dat snapt hij nietsaskia burghout schreef:jemig, jij voed je hond gewoon op om hem te laten kijken in andermans tassen en als er dan wat lekkers in zit zeg je zeker ook nog apport?.![]()
ik zal de volgende keer nog dichter langs hem heen lopen dan schrik hij helemaal van me![]()
oke ik zal voortaan lief doeen tegen je hondjes.
Groetjes van Brigitte & Zoo