Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

echt leuk die pupsel-stories!
:verliefd1:
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Nou zo te horen staat me wat te wachten met naar huis rijden :( als het een familiekwaaltje is,of komt het dat ze blond zijn :lol: :lol:
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Hihi, ligt vast aan het blond zijn.
Maggie was na 10 minuten stil in de auto en die is zwart :D
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

En daar is Bukko :D en slim is tie om z´n kop buiten de bench te liggen :lol:stel je voor dat het baasje de deur dicht doet !
Laatst gewijzigd door chrissy op 11 mar 2010, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
kimito

Ongelezen bericht door kimito »

Hallo Allemaal,

Ook wij zijn thuis gekomen met Joppe,

De rit ging geweldig goed, hij had na wat gepiep zijn plek gevonden onder de stoel
Daar lag hij prima vond hij ?.... :confused:
We waren rond 12e thuis en hebben onze dochter even snel nog uit school gehaald, want die stond ook vanmorgen erg nerveus te zijn. :oops:
Ze was helemaal gelukkig en in de auto kreeg ze van Joppe al een gehele wasbeurt. :mad:
Thuis gekomen stonden de teckels erg vreemd te kijken...zo van :shock: wat is dit ????
De oudste ( tot onze verwondering) vind het geweldig ....ze rent door de tuin om hem maar uit te dagen.
De jongste daarintegen wil nog niks van hem hebben :twisted: , je hoort haar denk "ja ja die gaat alle aandacht opeisen en ik krijg niks".... :evil:
We betrekken onze meiden bij alles met Joppe dus dat gaat wel goed komen.
Hij heeft tot nu toe alles nog in de tuin gedaan !!! :applaus:
En hij had na een uurtje door hoe je door het kattenluikje gaat hahaha mooi gezicht hoor. :D
Hij vind het geweldig hier en ligt nu voor de 2e keer doodmoe in zijn bench.

Foto's moet ik nog effe leren hoe ik die moet plaatsen, maar dit komt nog goed.

Nu gaan we eerst van ze genieten.

Tis echt een pracht manneke

Ps dit berichtje had ik ook geplaats onder Monique "eindelijk Daan thuis" dus als jullie denken dat je dubbel ziet...das niet zo :kots:
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Geniet maar lekker van Joppe hoor :D maar we willen wel gauw foto´s zien 8)
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Hier geen kind meer aan Daantje

Hij ligt vanaf 2 uur al lekker te pitten in de bench (met het deurtje dicht) en kijkt af en toe even op wat Kay aan het doen is en slaapt dan rustig verder

Straks even laten plassen en poepen en dan poging 2 om te eten !

De kat heeft zijn rolberoerte alweer gehad, kwam beneden en zag Kay lekker op de bank liggen, mooi dacht die.. kan ik op het kleed
Ineens zag hij in de kleine bench iets bewegen, sluipt erheen en ziet ineens een 2e hond :shock:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Jose

Ooh Joppe is ook al thuis!
Lekker genieten hoor! Wat goed dat hij na een tijdje stil was in de auto!

Wat een leuke foto's van Bukko. Ik geef hem ook groot gelijk dat hij zijn koppie buiten de bench neerlegt. Het deurtje zal maar dicht gaan! Maggie deed dat de eerste keren ook, hihi. Nu gaat ze lekker achterin liggen :D

@Kay: Daantje eet vanzelf als ie honger heeft :D

Maggie eet nu nog niet veel. Ze heeft vandaag haar wormenkuurtje gehad, zou dat de eetlust ook bederven?
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Maak me ook geen zorgen met het eten hoor, hij is dik zat :lol:
Hij heeft net de helft op... weggehaald en vanavond nog een kans !

Geen idee meer of die wormenkuur nou effect heeft... weet wel dat Kay vroeger aan de dunne ging ervan
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Jose

Jaa, dat heeft maggie ook. Die is ook wat aan de dunne.

't Begint mij nu langzamerhand wel te kriebelen. Maggie eet wel, maar lang niet wat er op de verpakking staat (ongeveer 2/3 maar vandaag nog minder). Ze krijgt wel de brokken die ze bij de 'fokker' ook had. Ik heb alleen het idee dat er toen altijd wat stond. Als we het eten nu in de bench zetten gaat ze er af en toe heen om wat te eten en gaat dan weer verder om haar ding te doen. :confused:
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

:verliefd1: ahhh wat een schatjes zeg al die lieve adorable puppies!!
ben heftig jaloers :D

[img][img]http://i757.photobucket.com/albums/xx220/lechsh1970/storm/deStormlook-4.jpg[/img][/img]
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Is het nou Bokko of Bukko :confused: Tis ook al zo'n schatje zeg hihi die foto dat ie aan komt rennen is overigens prachtig echt fantastisch :verliefd1:
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Christine, heel veel plezier morgen met het ophalen !!
Geef moeders maar een dikke knuffel 8)

Hier is het eerste bezoek weer weg, mijn ouders wilde perse vanavond even komen kijken hihi
Daan heeft het super gedaan, beide kregen een mooie knuffel van mijn ouders (Kay een eend en Daan een hondje) en mijn ouders zijn beide bedolven met kusjes van beide :verliefd1:

Na een half uur vond Daan de laptopkabels wel erg boeiend dus heb ik hem maar even in de bench gedaan, en meneer lag gelijk te pitten :klasse:

Nu op naar een rustige nacht, maar ik denk zomaar dat dat helemaal goedkomt met onze kleine doerak !

Hoe gaat het met de rest van de puppen ??

chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Monique fijn dat het zo goed gaat met Daantje tis een scheet.
Het is nu 5.15 u effe een paar uurtjes werken en dan gauw naar Busa pffffff eindelijk !!!!!
Bøkko

Ongelezen bericht door Bøkko »

Met Bukko gaat het goed. Het eten krijgt ie nog niet allemaal op, maar dat zal in de loop van de dag vast beter worden. Bukko heeft zich vannacht volgens mij voorbeeldig gedragen. Om half 1 een piepje, want oow ik ben zo alleen (ik lag vlak bij de bench op een matras), even met de hand op de bench en hij ging eigenlijk direct weer slapen. half drie moest meneer plassen, daarna direct in de bench, 30 seconden piepen, naah werkt niet ik ga wel slapen. Om vijf uur zelfde poging, zonder succes. zeven uur Opstaan!! JIHAA!!! alle remmen los natuurlijk. p+p buiten en binnen :? en nu moet ik even puppietijd besteden anders worden de meubels opgevroten

(ow ja, ik heb natuurlijk niet geslapen van al dat gesnurk van Bukko :cry: )
Plaats reactie