Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kimito

Ongelezen bericht door kimito »

:welkom2:

Hoi allemaal,

Gisteren zijn wij ook met Joppe erop uit gegaan.
Dan denk je waar zou ik met hem heengaan waar ie veel mensen enzo ziet......en ja dan kom je uit op de Action hahahahah :lol:
We hebben Joppe met een dekentje in het karretje gezet en hij vond het geweldig....de mensen om hem heen ook, we kwamen niet echt door de Action heen.
Toen had mijn man een heeeel rood hoofd en riep ineens...ik ga met Jop naar buiten "ik word gek hier" :verdriet:
Joppe en mijn man hebben daarna alleen maar geslapen ze waren doodmoe !! :allright: na z'n tripje Action.

Vandaag is hij wezen kijken op de puppy-cursus.
We hebben daar nog wat kennisen rondlopen, en we moesten hem ook inschrijven.
Hij gaat de 14e april starten.
Dit vond hij ook geweldig mooi....hij is wel een lefgozertje hoor...alle grote honden die hem wilde besnuffelen beet ie effe in het neusje hahahaha en allen hadden respect voor onze lab :braaf:
Daarna thuis weer een hele grote tuk gedaan in de bench.
Hebben de maart-labjes al meegemaakt dat ze zelf de bench in gaan om te slapen....hier nog niet ...hij valt neer op het kleed en dan moeten wij hem erin leggen.

Het zindelijk worden gaat redelijk goed...het ene moment dan neemt ie een raam naar de deur en gaat dan door het kattenluikje en doet zijn behoefte buiten en het andere moment dan zakt ie ineens door de knieen...

Vanmiddag hebben we met de teckels en Joppe :wandelen: gewandeld op de dijk en dit was ook een succes.
Nu weer heerlijk slapen en zo weer de boel onveilig maken. :help:

Joppe in de Action......

Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

oh maar om zo'n schattig pupje kun je ook niet omheen als je in de Action loopt :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
kimito

Ongelezen bericht door kimito »

Nee dat hebben we gemerkt !!! :verliefd1:

We zouden een top 10 moeten maken van de opmerkingen van mensen.
Die ik heel veel hoor is : "Ow het lijkt echt het Page puppy wel". :verliefd1:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

kimito schreef:Nee dat hebben we gemerkt !!! :verliefd1:

We zouden een top 10 moeten maken van de opmerkingen van mensen.
Die ik heel veel hoor is : "Ow het lijkt echt het Page puppy wel". :verliefd1:
het zijn ook echte page-pupjes die blondjes van jullie nest :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Aah wat geweldig, die foto van de action! Geen wonder dat iedereen belangstelling had. Joppe is een knappe vent!

Maggie loopt soms wel zelf naar de bench. Soms om te slapen maar vaker om met een knuffeltje te spelen of om het knuffeltje mee naar buiten te slepen om vervolgens daar lekker neer te ploffen. Ze heeft wel ontdekt dat de vloerbedekking ook heel lekker ligt en dat ze dan dichter bij ons in de buurt is. :D
Bøkko

Ongelezen bericht door Bøkko »

:giechel: zelfstandig de bench in :confused: alleen als er iets te eten is, anders valt hij liever tegen de bank in slaap.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Echt super om te lezen dat alle puppies het hier in dit topic zo goed doen !
En al die foto's :verliefd1:

Hier eentje die een keer of 4 poept per dag (vaste harde drolletjes)
Toch vind hij het voer van Kay een stuk lekkerder ruiken, dus hij boft want volgende week gaan we over op Vlees 8)

Verder gaat het hier ook nog steeds lekker, de nachten gaan super en overdag heeft meneer ook goed door dat hij in de bench moet slapen
Soms speelt hij eerst nog even met zijn knuffel en valt dan in slaap of hij valt binnen 2 seconde in slaap :)
Hier trouwens ook niet zelfstandig in de bench hoor, hij vind Kay veel te boeiend :wink:

Oh en de meest gehoorde opmerkingen van mensen:

- Ohhhhh een pagepuppieeeeeeeee :roll:
- Ahhhhh, kijk vader eens zitten met zijn zoontje

Waar ik trouwens ontzettend blij mee ben is dat de mensen die Daan willen aaien ook Kay ontzettend uitgebreid aaien en knuffelen.... die wordt dus ook door andere niet vergeten, en dat doet ons erg goed !

Oh en Bukko... zie je wel, heb vertrouwen in je hondje en alles komt goed :klasse:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Jose

Vanavond wilden we eten en hadden we Maggie in de bench gezet. Oorverdovend lawaai! :shock:
Ze klimt tegen de bench op, steekt haar pootjes erdoorheen en had haar knuffel in de waterbak geplant. :?

Toen we klaar waren met eten is mijn vader er met haar uit geweest en jawel, poep en plas. Zou dat de reden geweest zijn van het geblaf? Meestal is het een paar minuten piepen en dan slapen, maar dit was nu echt niet het geval :oops:

Vandaag het hierkomen geoefend :D
Zitten doet ze al, ook al krijgt ze geen brokje. (zodra ze ziet dat wij de riem pakken gebeurt het ook heel vaak dat ze er al voor gaat zitten, hihi :D)

Edit: en weer gaat ze zojuist uit haarzelf in de bench liggen :applaus:
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Kei goed van Maggie! Is best snel dat ze dat uit zichzelf al doet :) .
Hier gebeurt dat nog niet maar dat kun je na 2 dagen ook niet echt verwachten :lol: . Guus ligt nu op mn schoot, net zat ie mee te kijken want vind het allemaal kei interressant :lol: .

snachts gaat ie trouwens nog niet goed slapen :( .. Krijst alles bij elkaar :? . Daarom hebben mn ouders omstebeurt beneden gezeten/ geslapen zaterdag en zondagnacht. Zaterdagnacht heb ik er ook nog bij gezeten. Kwam rond 4 uur thuis en toen liep ie rustig rond te sporten :lol: . Zn knuffel is wel z'n maat (of juist niet want hij probeert m 'dood' te schudden :lol: ). Onze cavia heeft ie net kennis mee gemaakt. Cavia is meteen gewassen haha! Zelfde bij konijn, die heeft ie ook al gezien en helemaal afgelebbert :D :verliefd1: . Vandaag of morgen laat ik konijn loslopen in de tuin en kijken wat ie dan doet...
Laatst gewijzigd door Laura op 15 mar 2010, 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Dubbel.. :?
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Wat een lekker ding is Guus zeg :verliefd1:

Hier nog steeds positieve berichten van ons lekkere puppie hoor
Hij doet het geweldig !! Poepen gebeurd altijd buiten en soms laten we hem uit de bench en vergeten we even dat hij gelijk uitmoet en tsja, dan ligt er een plasje (onze fout dus)
Verder slaapt die lekker in de bench en dan geniet Kay even van zijn rust 8)

Vanmiddag hebben we een ronde Dobbeplas gedaan, Daan lekker in de DR en Kay genoot van het apporteren en zwemmen.
Morgen gaan we even 1 op 1 weg met Kay en blijft de ander bij Daantje
Wel vind hij het al prima als je bv even boven gaat douchen ofzo en blijft hij netjes stil, dus we zijn ook alweer een stapje verder met het alleen in de kamer blijven! :klasse:

Gek eigenlijk he, dat het zo snel went allemaal.. zo vertrouwd 2 honden :D

Hoe gaat het met de rest van de puppies ?
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

Jose

Ooh wat goed dat Daan het zo goed doet. Die jongen van jullie leert echt snel zeg!

Hier gaat het ook prima! Vandaag ging Maggie weer uit zichzelf in de bench liggen. Dit komt waarschijnlijk omdat we het deurtje altijd open hadden behalve 's nachts. Nu beginnen we vooral met het oefenen met het deurtje dicht. Als ze klaarwakker is is het natuurlijk brullen, maar als ze moe is geeft ze zich op een gegeven moment wel neer. Ik had vandaag koekjes verstopt in de bench. Dat was een waar succes! :klasse:

Maggie heeft al 2 dagen niks binnen gedaan, dus ik denk dat we een heel eind op weg zijn. We zijn nog even naar de Ranzijn geweest met haar vanmiddag en daar liet ze wel een poepje vallen. Ach, de medewerker zei dat er wel vaker puppies waren en dat het dus wel vaker gebeurde. Ze liep heel netjes mee aan de lijn in de winkel, ook bij het voergedeelte :applaus:

Ze houdt niet zo heel erg veel van eten. Ze eet lang niet altijd haar bakje leeg. Alhoewel, net heeft ze het bakje helemaal leeg geslikt (gelukkig maar, want ze had echt nog niet veel gegeten). Zo lang ze levendig is is er niet veel aan de hand, dachten wij, maar we houden het wel in de gaten. Heb het idee dat ze haar brokjes niet lekker vind. Ach, die brokken die ze van onze 'fokker' meekreeg zijn ook niet de brokken waarvan ik denk: daar kan ze haar hele leven wel op blijven. Donderdag even vragen bij de da (dan krijgt ze haar 2e enting en een chip) en als deze de tip geeft om over te stappen naar ander voer, gaan we dat zeker doen. En dan hopen dat ze dat lekkerder vind. Zat zelf te denken aan Cavom of Carocroc brokjes.

Oohja, Maggie heeft ook een kussen sinds kort. Gewoon een klein kussentje die bij ons op de stoel lag. Ze vindt het prachtig en gaat er vaak op liggen :D

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen :D
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Wat goed dat Maggie niets meer doet in huis !
Eigenlijk leren ze dat wel snel he ?

Daan zijn we nu langzaam over aan het zetten naar KVV, en dat vind hij een stuk lekkerder dan zijn brokken :D
Binnen no time is zijn bakje weer leeg, dus dat eten komt wel goed

Maar kan begrijpen dat het balen is dat Maggie niet makkelijk eet, Kay was ook zo... zat ik weer op mijn knietjes om hem te laten eten :roll:

Wij gaan morgen de DA bellen om een afpsraak te maken voor de 2e enting, zal vrijdag wel worden denk ik :wink:

Jose

Jaa, ze leren het binnen no time! Eigenlijk alle ongelukjes hadden we kunnen voorkomen als we goed naar haar geluisterd en gekeken hadden. :)
Toen ze nog bij haar moeder was ging ze ook al voor de deur zitten als ze wat moest. :D

Ach, we houden de moed er in. :D
Soms zetten we haar voerbak op precies het goede moment neer, waardoor ze wel goed eet. Ze moet dan óf net wakker zijn óf bijna willen slapen. Dan eet ze het meeste!

Kan me voorstellen dat KVV veel lekkerder is voor Daan. Vers vlees is natuurlijk het allerbeste. :D
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Met Busa gaat het ook geweldig z´n brokken eet hij nu in één keer op hij krijgt z´n eten in de bench als hij het op heeft gaat hij elke keer weer terug naar de bench of er toch niet meer in zit :D poepen doet hij steeds buiten maar plassen ook nog weleens binnen het gekke ervan is dat hij dan net buiten geplast heeft maar na 20 minuten plast hij ook nog binnen (niet altijd hoor)maar toch dit kan ik dan niet voor zijn ik kan moeilijk elke 20 minuten naar buiten gaan :( maar dat is dan het enige minpuntje :) maargoed dit komt ook wel goed .Misschien laat ik hem teveel water drinken,hoe doen jullie dat laten jullie de waterbak staan ?
Plaats reactie