Maar dat weet je niet als je ze niet gezien hebtrimanime schreef:Mis je niks aan hoorPandora schreef:Ik zie de doggies regelmatig, je pa en ma ken ik, Marly heb ik al twee keer gezien, je zus ook al eens (maar dat is al een jaar of 2 geleden) maar jou... nog noooooooooit gezienyari schreef:Whahaaa, die één na laatste....wat een super foto!!!!![]()
![]()
Een heerlijk stel eigenwijze donders heb je. Tis jammer dat ik je nog nooit gezien heb met je kanjers. Ben toch geregeld in Hoogvliet en dan op stap met beide doggies (en Marly). Maar wie weet.![]()
Lekker stel!
-
Pandora
- Speurneus

Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
rimanime schreef:Mis je niks aan hoorPandora schreef:Ik zie de doggies regelmatig, je pa en ma ken ik, Marly heb ik al twee keer gezien, je zus ook al eens (maar dat is al een jaar of 2 geleden) maar jou... nog noooooooooit gezienyari schreef:Whahaaa, die één na laatste....wat een super foto!!!!![]()
![]()
Een heerlijk stel eigenwijze donders heb je. Tis jammer dat ik je nog nooit gezien heb met je kanjers. Ben toch geregeld in Hoogvliet en dan op stap met beide doggies (en Marly). Maar wie weet.![]()

Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
-
rimanime
- Speurneus

yari schreef:rimanime schreef:Mis je niks aan hoorPandora schreef:Ik zie de doggies regelmatig, je pa en ma ken ik, Marly heb ik al twee keer gezien, je zus ook al eens (maar dat is al een jaar of 2 geleden) maar jou... nog noooooooooit gezien![]()
![]()

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)