Pups die in maart bij hun baasjes komen wonen topic

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Ohhh wat heeft Bukko een heerlijk koppie !!

En Guus is ook een lekker ding :verliefd1:
Heerlijk al die puppiefoto's !!
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

prachtig verhaaltje van guus !!

ze zijn toch zo schattig e die kleintjes :verliefd1:
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door chrissy »

Echt leuk om de ervaringen te lezen en natuurlijk de foto´s :verliefd1: met Guus gaat ook helemaal goed zo te zien die voelt zich al aardig thuis :D
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Zo leuk om de ervaringen van anderen te lezen :D

Vanmiddag (als ik uit school kom) zal ik jullie weer eventjes bombarderen met fotootjes. Het is mooi weer, Maggie heeft lekker bij ons op het balkon gespeeld. Jammer genoeg wel aan de lijn, omdat wij doodsbang zijn dat ze anders van de trap afgaat of naar de buren vlucht (gedeeld balkon), maar daardoor niet minder leuk :D Foto's hiervan komen dus vanmiddag :D
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Bukko heeft echt een mooi koppie :verliefd1: !
Snap ik dat je daar geen 'nee' tegen kunt zeggen. Moet eigenlijk ook niet natuurlijk :lol: .

Ben benieuwd naar de foto's van Maggie :D .
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Zo vandaag heb ik Busa 1,5 uur alleen gelaten om met Dempsey naar het hondenstrandje te gaan zodat Busa ook langzaam er aan kan wennen aan het alleen zijn ,over 3 weken moet ik weer werken dus gaan we het langzaam opbouwen voor je het weet zijn die 3 weken om :( En het is gelukkig goed gegaan meneer lag nog heerlijk te slapen heeft gelukkig geen verlatingsangst tis zo´n schat :verliefd1: Hij had daarvoor lekker in de tuin gespeeld en was lekker moe.
Hier nog wat foto´s met z´n broer ze kunnen elkaar zo lekker uitdagen
vooral met de knuffels zijn ze samen lekker in de weer :D
Jose

Ongelezen bericht door Jose »

Wow, wat goed dat Busa al anderhalf uur alleen geweest is! Wij durven niet zo goed. Er is eigenlijk altijd wel iemand die op Maggie kan passen.. Ze is gister een kwartiertje alleen geweest. Dat vonden we al een hele prestatie :oops:
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ik moet zeggen dat ik wel vertrouwen er in had dat het goed zou gaan hij is zo makkelijk ik ga ook regelmatig naar boven en dan is hij toch ook alleen al is het wel een verschil dat Dempsey dan nog bij hem is maargoed hij heeft dus ook z´n broer niet gemist, ik ben ook reuze trots op hem dat het allemaal zo snel kan hij voelt zich gewoon lekker thuis denk ik :D En als ik Dempsey uitlaat laat ik hem ook alleen en dat geeft ook geen problemen al zorg ik wel dat hij lekker ligt te slapen dus heeft hij er geen erg in !
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

He wat goed Christine, 1.5 uur alleen !! Super dat die geen kik gegeven heeft :applaus:
Het is ook een heerlijk mannetje, en het happen/likken bij de ogen herken ik goed van onze Daan :D

Ben benieuwd naar jouw foto's Jose !!

Ook wij zijn vanochtend lekker op pad gegaan met de mannen
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Wat een geweldige foto´s Monique heerlijk toch dat ze zo onbevangen kunnen genieten het plezier straalt er vanaf :D We boffen toch maar met onze bubblesfarmpjes wat een heerlijk karakter hebben ze toch :verliefd1:
En normaal gesproken zou ik het nooit zo gauw doen dat alleen laten maar de rust wat hij heeft in z´n bench geeft me dat vertrouwen dat het kan en Roelie zei ook probeer hem maar zo gauw mogelijk te laten wennen in het alleen zijn en warempel ik wist niet dat dit zo makkelijk zou gaan :)
marit

Ongelezen bericht door marit »

oooooooooooooooh door al die heerlijke verhalen en foto's van julie wil ik ook een puppie :evil: :evil: :evil:

ik zit hier gewoon te zwijmelen :verliefd1:
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Geweldig al die foto's :D :verliefd1:
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Hahaha die tweede foto van Daan is echt geweldig :lol: !
Leuk om te zien dat ze zo'n plezier hebben in spelletjes doen he :) .

En Busa is een held door 1,5 uur alleen te blijven. Denk niet dat we dat met onze Guus al kunnen doen..
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

:verliefd1: Die 3e foto .... smelt !

Leuke foto's

michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

leuke foto's :verliefd1:
Afbeelding
Plaats reactie