She did it again

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Gerritte schreef::lol: ik denk dat toosje denkt, zo zijn hier nog brokjes te halen :lol:

:lol: Sting is ook een zorgzaam type vooral bij kinderen. Kinderwagens daar moet je bij in de buurt blijven, netjes naast lopen en ondertussen goed in de smiezen houden dat er niet per ongeluk een krentebol of eierkoeken naar beneden vallen, want je mag niks op straat laten liggen dus netjes oppakken en ... oeps per ongeluk doorslikken :lol: .

Kinderstoelen.. netjes gaan liggen en slapen, èen oog ophouden... kruimels horen namelijk niet op de grond, dus tja .... het vrouwtje hoeft de kruimeldief niet te gebruiken want stingie zorgt gewoon dat de boel netjes blijft :lol:

Zieke kindjes.....bedje op de bank.. je moet zorgen dat kindjes dan het niet koud krijgen..... geen kruik gebruiken hoor vrouwtje.... Gewoon lekker erbij gaan liggen en snurken maar ... kindje warm en ikke lekker op een dekbedje liggen slapen :lol: En die kindjes die willen zich nog niet beter voelen want het ligt best wel lekker met sting op de bank :D

Stelletje donders zijn het die honden van ons. En wij maar denken ooohhhh wat lief, ze zijn niet gek die hondjes van ons :D
Zo had ik het nog niet bekeken, maar je kon zomaar eens gelijk hebben. Nou maar hopen dat ze het niet verder verteld aan de reuen, anders ben ik straks alledrie telkens kwijt. :lol:
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Vind het nog steeds heel bijzonder haha.... Maar kan me voorstellen dat je er wel van schrikt als ze ineens weg is :P
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Goed zo Toosje!! Knap hoor!!
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

wat een geweldige hond die Toos.
ik teken er voor. :verliefd1:
Plaats reactie