Goedemorgen!
Wij hebben het vandaag eens over een andere boeg gegooid in de ochtend omdat hij er toch aan zal moeten wennen dat beide baasjes over 8 weken de ochtend niet thuis zijn
Vanochtend om half 7 Daan uit de bench gehaald en laten plassen/poepen en daarna lekker even laten scharrelen met Kay en na een kwartiertje de bench in
Daarna Kay uitgelaten en beide honden eten gegeven
Daarna is Jm gaan douchen en ben ik weer naar boven gegaan
Jm heeft Daan nog even uitgelaten en is naar zijn werk gegaan (ik was nog boven)
Daan heeft 2x zacht gepiept toen Jm wegging maar ging toen heerlijk slapen
Om half 10 wilde ik naar beneden maar was net 2 minuten te laat want Daan begon te piepen
2 piepjes en weer stil... dus ik snel naar beneden, beloond voor het stil zijn en lekker uitgelaten
Daarna nog even spelen met Kay en weer de bench in
Het mannetje pakt alles heel snel op....
Waarom niet gelijk eten als hij is uitgelaten ?? Omdat meneer doorhad dat als zijn eten al op het aanrecht stond om op kamertemperatuur te komen hij tegen het aanrecht aan ging springen
En dat willen we niet, dus we maken pas eten als hij in zijn bench zit en dan wacht hij maar even (en kan hij mooi piepen, maar hij kan niet springen en krijgt het pas als hij stil is LOL)
Had meer protest verwacht eigenlijk, maar 2x piepen vind ik prima... dat gaat er tzt wel uit !
Wij zijn dus weer trots op onze mannen en ik ga straks lekker even aan de wandel in Delft
Hoe gaat het met de rest van de maartpuppies ?