met 5 reuen in huis moet een mens wat kunnen verdragenLinnie schreef:Zo!! Ook goed voor de beenspieren dusYoran99 schreef:ja hoor til hem een trappetje opLinnie schreef:Maar loop je dan ook een trappetje op...?
Wat weegt een reu het eerste jaar?
-
Yoran99
- Speurneus

- Contacteer:
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
-
Linnie
@Dinodap jaa ik kan het me ZO voorstellen dat je vlinders krijgt van Joep!! Tot 7 maanden is ie dus sowieso tilbaar
goed om te weten!
@de geijsjes: goed idee ja, een glijbaan
haha had ik zelf nooit op gekomen!
@urbinho: ik ben idd blij dat ik nu weet waar we op moeten rekenen!
@-kim-: jajajaja bedankt hoor
.. Ook al duurt t maar 4 weken voordat de pupjes geboren worden, ik had m natuurlijk t liefst gister gehad 
@esmoezie: ja zo'n rug ken ik
ik ga maar vast aan de fitness zoals urbinho ook al zei 
@de geijsjes: goed idee ja, een glijbaan
@urbinho: ik ben idd blij dat ik nu weet waar we op moeten rekenen!
@-kim-: jajajaja bedankt hoor
@esmoezie: ja zo'n rug ken ik
-
Linnie
-
Netty
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Barry is nu 13 maanden en weegt nu zo rond de 40 kilo. En Boyka woog toen hij net een jaar was zo rond de 42 kilo.
Thuis lopen ze geen trappen, want de bovenverdieping is verboden terrein voor ze en bij anderen zullen ze ook geen trappen lopen.
De auto in en uit hebben we zolang mogelijk geholpen.
Thuis lopen ze geen trappen, want de bovenverdieping is verboden terrein voor ze en bij anderen zullen ze ook geen trappen lopen.
-
Linnie
Wow ook al van die berenNetty schreef:Barry is nu 13 maanden en weegt nu zo rond de 40 kilo. En Boyka woog toen hij net een jaar was zo rond de 42 kilo.
-
james
Dean is nu bijna 11 maanden en vanmorgen woog hij 29,2 kilo, maar hij is ook niet zo heel groot gelukkig en lekker handzaam.
Aan het gewicht wen je idd vanzelf en je wordt natuurlijk steeds sterker
Dean loopt geen trappen want wij willen niet dat hij boven komt en tot nu toe heeft hij geen poging gedaan. Vorige week wilde ik hem meenemen naar een kantine en daarvoor moest ik hem ook een trap optillen maar dat ging prima hoor.
De auto in en uit til ik hem ook en ik geloof niet dat hij daar ooit uit zichzelf gaat in en uitspringen want het is geen springert en ik ga het hem voorlopig niet leren ook
Aan het gewicht wen je idd vanzelf en je wordt natuurlijk steeds sterker
Dean loopt geen trappen want wij willen niet dat hij boven komt en tot nu toe heeft hij geen poging gedaan. Vorige week wilde ik hem meenemen naar een kantine en daarvoor moest ik hem ook een trap optillen maar dat ging prima hoor.
De auto in en uit til ik hem ook en ik geloof niet dat hij daar ooit uit zichzelf gaat in en uitspringen want het is geen springert en ik ga het hem voorlopig niet leren ook
-
Linnie
Haha Dean is dus niet meer dat kleintje van je bannerjames schreef:Dean is nu bijna 11 maanden en vanmorgen woog hij 29,2 kilo, maar hij is ook niet zo heel groot gelukkig en lekker handzaam.
Aan het gewicht wen je idd vanzelf en je wordt natuurlijk steeds sterker![]()
Ik denk dat, zoals iedereen zegt, ik er wel ingroei met dat gewicht.
Voor nu, eerst maar weer kwjilen bij labradorfoto's en meelezen hier... Nog 4 weken voordat de pupjes geboren worden waar wij voor op de lijst staan.
-
Linnie
-
toos
-
Linnie
-
toos
-
james
-
Jess