25 april Kasteel Hoekelum Bennekom
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
laika schreef:en platina blondmargreet schreef:Ik ben er ook,Guusje is ingeschreven door haar fokster en dat gaat een feest worden,voorlopig staat ze nog geen seconde stil en de Km zal waarschijnlijk afgelikt worden.
Sas uiteraard kom ik ook even kennis maken als ik je zie, nu maar hopen dat er geen tien rolstoelen zijn anders heb ik de verkeerde persoon straks hahahahahaha.
Wij zijn dus makkelijk te herkennen, volslanke dame met springende bruine lab
Mooie beschrijving

Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet
-
- Speurneus
- Berdien
- Middelgrote hondenneus
Ik kom ook maar zonder Brent..... Lijkt me niet verstandig want ik sta samen met zijn fokker met een standje dus...ook ik ben te herkennen hoop ik. Op de auto achter ons standje staat de kennelnaam van Brent... of Sweet Ale dus...... jullie komen toch wel even bij mij langs met z'n allen he
Fokker gaat wel show lopen met haar jongste aanwinst een zwart labje in de babyklasse....

Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
-
- Speurneus
- Contacteer:

Ik ben te herkennen aan een licht gele mercedes bus met dogs are active erop, en op het veld, een vlag met blond haar die achter 3 bruine labs word aangetrokken

succs iedereen!

-
- Speurneus
Ik heb Brego ook ingeschreven. Heb er echt zin in!!!
Ik denk dat Brego uit zn dak gaat als hij jullie ziet.
Dat wordt helemaal makkelijk herkennen met een grote blonde kleuter op je schoot.Sascha schreef:Dus wie er iemand in een rolstoel ziet zitten te genieten die dagkomt maar even bijkletsen met mij
.
Als herkenningspunt is een rolstoel makkelijk te onthouden,maar ik heb hem nog steeds niet geaccepteerd als vervoermiddel voor langere afstanden

-
- Speurneus