Aahh...Ramsesje....je mag bij ons komen hoor!!
Morgen ben ik werken op 't asiel in Spijkenisse, dus je zou 's ochtends al meteen daar naartoe kunnen komen (vanaf 8.30u) of anders ben ik rond 16.30 u bij m'n ouders in Hoogvliet op 't Laafnet.
Dus kijk maar hoor, jochie...
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
esmoezie schreef:Ik kom je halen Ramses!!!
Vieren we met z'n drietjes Keo's verjaardag aanstaande vrijdag en er komt hier geen shampoo tevoorschijn, dat beloof ik
Arme jongen
Je wil niet weten hoe die twee varkentjes stonken Het was óf wassen met shampoo óf buiten blijven tot de stank vanzelf verdwenen was (zo'n drie maanden vrees ik ).
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
yari schreef:Aahh...Ramsesje....je mag bij ons komen hoor!!
Morgen ben ik werken op 't asiel in Spijkenisse, dus je zou 's ochtends al meteen daar naartoe kunnen komen (vanaf 8.30u) of anders ben ik rond 16.30 u bij m'n ouders in Hoogvliet op 't Laafnet.
Hij is altijd erg dol op Yaartje (en Yunah) dus hij is nu zijn koffers aan het pakken
Zootje schreef:Hihi Rames toch... Gefeliciteerd hoor! Beetje gemeen van't vrouwtje om er niets mee te doen kon op zn minst toch wel een botje of koekje iets extra lekkers aan te pas komen
We hebben wel een penslapje gehad
yari schreef:Aahh...Ramsesje....je mag bij ons komen hoor!!
Hij is altijd erg dol op Yaartje (en Yunah) dus hij is nu zijn koffers aan het pakken
Oké, nou tot morreguh hoor Ramsesje!!
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Maar jongen toch..
had ik dit geweten!
Wij hebben hier vandaag een verjaardagsparty gehad
voor Gismo!
Die werd ook drie jaar, op dezelfde dag als jij dus!
En kijk...
die jongen is er zelfs moe van, van al dat feesten!
Frodo Of The Charmed Angel ° 17 mei 2006 Gismo (Bordeaux Dog) herplaatser °23 maart 2007