Shampoo enzo tja dat vind ik ook nooit zo ( gelukkig hoef ik niet zo vaak .. ) maar het voordeel is vaak dat het vrouwtje dan een hele dag roep dat ik zooo lekker ruik.. daar ga ik me dan ook weer heel goed
Maarre sterkte he !!

Er zijn erggggggg leuke ventjes geborenkristies schreef:maaarrrrrrrrrr broertjehet dringt nu pas door dat je het daar ook over had.... komt er een broertje ??? Spannend !

Ow wat herkenbaar Brigitte. Ik wilde met een 3e ook eigenlijk wachten tot Luna een jaar of 3 was, maar toen kreeg ik te horen dat Hitch weer gedekt zou gaan worden en ja dat is toch wel mijn favorite teefjePandora schreef:Er zijn erggggggg leuke ventjes geborenkristies schreef:maaarrrrrrrrrr broertjehet dringt nu pas door dat je het daar ook over had.... komt er een broertje ??? Spannend !
![]()
Ik sta ernstig in tweestrijd of ik er eentje zal nemenDit zat eigenlijk niet eerder in de planning dan over een jaar of 4/5 maar met deze vader en moeder...... eigenlijk te leuk om niet te doen
![]()
Moeilijke beslissing, het verstand zegt NEE, nog even wachtenmaar het gevoel zegt ja, doen!![]()
Ik denk nog rustig even na en weeg de voors en tegens tegen elkaar af... (en ondertussen droom ik elke nacht over een blonde, helemaal niet mijn kleur)

Leuke naam hoorPandora schreef:Aan jou heb ik ook nikskristies schreef:ohhh ik weet hettja ..
![]()
Wat vind je van 'Sharif' ?
Hier zat er ook een dametje op de bank zich in te houden...........Pandora schreef:Als jij even heel diep nadenkt moet er wel ergens een lichtje gaan branden, denk ikkristies schreef:Wordt er wel nieuwsgierig van waar er kleintjes zijn geboren en van welke vader en moeder..