Zarah is er niet meer

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Dit is toch je ergste nachtmerrie :cry:
Veel sterkte met dit verlies :groteknuffel:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Heel veel sterkte!
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ingrid »

Oh, mijn hemel, wat afschuwelijk! Heel, heel veel sterkte om dit te verwerken! Wel ben ik blij voor Zarah dat jullie bij haar waren toen ze overleed. Wat moet dit moeilijk zijn, zeg.... :cry: :cry:
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

Afbeelding
Laika2007
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Laika2007 »

Wat afschuwelijk, wat vreselijk. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je allerliefste kanjer!! :cry:
vonneeeee

Ongelezen bericht door vonneeeee »

heel veel sterkte!! :cry:
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Hoe gaat het met je Jo Ann trek je het allemaal een beetje zeker erg stil in huis ik denk aan je :groteknuffel:
Groetjes van Erna
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Miep schreef:Hoe gaat het met je Jo Ann trek je het allemaal een beetje zeker erg stil in huis ik denk aan je :groteknuffel:
Ja, het is zeker ontzettend stil in huis, nix aan. Bij elk dingetje wat je doet mis je zaar gewoon.
Bijv. tijdens aardappels schillen... Ze kwam altijd naast me liggen en dan kreeg ze altijd een paar schilletjes en ze at op wat "per ongeluk" op de grond viel. Vandaag viel er ook een stukje op de grond, maar er was geen Zarah die het op at.

Ze hielp altijd met de boodschappen uit de auto halen. Laatst pakte ze uit haarzelf een doosje eieren, dat was zo'n mooi gezicht. Natuurlijk ging er 1tje kapot, maar dat kon me nix schelen, het was zo mooi om te zien hoe blij ze ermee aan kwam lopen, zo trots.

Na het eten onder de tafel de kruimels en stukjes vlees opeten die Lynn gemorst had.

Ik had nog een kong met yoghurt en appel in de vriezer. Een vol pak yoghurt wat wij niet eten, zo de prullebak in. Appels die we niet zo vaak eten liggen klaar voor Zarah in de fruitmand... Ze is er niet meer om van te genieten. Al die kleine dingetjes.

Het scheelt nu al dat Kyra zaterdag komt. Is zo'n afleiding dat je minder aan Zarah denkt...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:( Ik wordt er al treurig van als ik het lees Jo-ann. Dat gemis zit inderdaad in de kleinste dingen.............
En afleiding helpt, maar het gemis blijft evengoed. Sterkte hoor! :cry:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
choconero

Ongelezen bericht door choconero »

Wat verschrikkelijk zeg !!!
Heb er geen woorden voor.......ben gewoon stil.
Heel veel sterkte!!!
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

Saskia.Bernadette schreef::( Ik wordt er al treurig van als ik het lees Jo-ann. Dat gemis zit inderdaad in de kleinste dingen.............
En afleiding helpt, maar het gemis blijft evengoed. Sterkte hoor! :cry:
ik ook :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Jo-Ann

Ik ben gisteren bij de dierenwinkel geweest om ze te vertellen wat er gebeurt is. Wat een dom wijf was dat zeg..... kreeg amper een reactie.
Ik ga het hoofdkantoor ook nog informeren en ik heb net een mailtje gestuurd naar de fabrikant van de botjes. Ben benieuwd of ik nog wat hoor.

Iedereen wil natuurlijk weten wat voor botjes het precies waren.
Weet niet of ik de link hier neer mag zetten, anders moet ie verwijderd worden door de modjes.
Het zijn de middelste botjes op de foto

http://www.prime-hide.com/kluiven-natural.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Van die witte kluiven rechtsboven Jo-ann? :shock: Die geef ik ze hier heel vaak. Jakkes wat een eng idee nu. Ga toch maar over op de gedroogde pens dan................. :oops:
Jo-Ann

Saskia.Bernadette schreef:Van die witte kluiven rechtsboven Jo-ann? :shock: Die geef ik ze hier heel vaak. Jakkes wat een eng idee nu. Ga toch maar over op de gedroogde pens dan................. :oops:
Het is de middelste foto. 3 langwerpige kluifen in de verpakking. Die andere zijn geloof ik wat zachter. Had ik dat nou maar gedaan he
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Jo-Ann schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Van die witte kluiven rechtsboven Jo-ann? :shock: Die geef ik ze hier heel vaak. Jakkes wat een eng idee nu. Ga toch maar over op de gedroogde pens dan................. :oops:
Het is de middelste foto. 3 langwerpige kluifen in de verpakking. Die andere zijn geloof ik wat zachter. Had ik dat nou maar gedaan he
Dat kun je jezelf niet verwijten hoor! Wij geven allemaal tractaties aan onze honden immers. :roll: Het had ook kunnen gebeuren met een stokje van buiten, of een brokje voer. Ze heeft zich gewoon erin verslikt vermoed ik. :groteknuffel: En daar kan jij dus niets aan doen.

Ik geef ook van die witte opgerolde stokmodel kluiven (van biofood neem ik ze), maar ik vind het toch wat griezelig nu. Dus niet meer als ik er niet bijben in elk geval. Al kan er dan ook wat gebeuren............ maar je kunt niet ieder ongeluk voor zijn in het leven. En zo wil je niet leven ook. Jij moet ook verder, jezelf verwijten maken helpt niet. :knuffel: :kus:
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Wat een verschrikkelijk triest bericht. Heel veel sterkte met het verwerken van dit oneerlijke bericht.
Plaats reactie