Wij gaan als het goed is en alles zit mee kijken daar.
We hebben gehoord dat Shanna daar mee gaat doen. Maar ook het zusje en broetje (Luna en Bram) van onze Collin daar mee lopen.
hilde en karin schreef:Wij gaan als het goed is en alles zit mee kijken daar.
We hebben gehoord dat Shanna daar mee gaat doen. Maar ook het zusje en broetje (Luna en Bram) van onze Collin daar mee lopen.
Hé gezellig dat jullie ook komen. Nemen jullie Collin wel mee? Het zou natuurlijk nog leuker zijn als jullie Collin ook inschrijven. Dat kan nog hoor, tot 7 april.... Gewoon doen
hilde en karin schreef:Wij gaan als het goed is en alles zit mee kijken daar.
Hé gezellig dat jullie ook komen. Nemen jullie Collin wel mee? Het zou natuurlijk nog leuker zijn als jullie Collin ook inschrijven. Dat kan nog hoor, tot 7 april.... Gewoon doen
We gaan alleen kijken met Collin. We hebben het 1 x gedaan en kijken wel wanneer we nog een keer wat gaan doen. Misschien als hij volwassen is en volgroeit is.
Maar we gaan elkaar daar zeker zien en nemen zeker Collin mee. We zijn benieuwd naar Bram. Zijn grote maatje vanuit het nest.
toscak schreef:Ik ben er ook met Bob en vind het zooooo spannend!!
Ik vind het ook zooo spannend...
Hoop dat benco zich een beetje weet te gedragen
Hmmmm ik vrees nog harder voor Bob . Afgelopen woensdag pas de eerste ringtraining gedaan. Als nu het lekkers op is, blijft hij wel staan, maar kijkt om zich heen van 'ja, en nu?'
Ach, Bob is geen showhondje, dus verwacht er niet veel van. Maar vind het gewoon grappig om met half labradorforum in de ring te staan