Och ik hoorde dit ook laatst toen ik in de winkel was. Vertelde die vrouw dat we een zwart pupje hadden en dat ie best druk is (gelukkig want da's ook wel de bedoeling én het leukste aan een pup). Zegt zij "dat had ik je zo ook kunnen zeggen. Blond is het rustigst, daarna bruin en dan zwart of bruin en zwart om gedraaid". Ik dacht al van

, okay.. het zal wel. Geloofde het eigenlijk al niet, maar ging toch twijfelen omdat onze Max idd rustiger was als pup al dan Guus nu is.
Toevallig dat jij nu hetzelfde verhaal hoort

!
En over dat ie geen mooie bruine labjes heeft gezien, da's gewoon een kwestie van smaak! Ik vind alle drie de kleuren wél mooi. En daarbij maakt kleur mij ook geen ene moer uit, als het maar een gezonde, leuke en lieve hond is! En dan nog over dat het geen orriginele labrador kleur zou zijn; da's echt complete onzin. Heb in een labrador boekje gelezen dat bruin er ook al heel lang is.
Ik zou dus zeggen: gewoon laten kletsen en je er verder niks van aan trekken! Jouw bruine Guus is voor jou de mooiste en liefste van allemaal en daar gaat het om

!!