Ik wist van tevoren waar ik aan begon.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Wat een leuk verhaal en wat ben ik jaloers hahaha ;)
Knutselsmurf
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: wij willen dit spelletje ook

Ongelezen bericht door Knutselsmurf »

Nino&Toosje schreef:
labbers schreef:Misschien een rare vraag maar wat voor spelletjes zijn dat..klinkt namelijk helemaal leuk voor hier thuis
http://www.dierenshopwinkel.nl/-c-75.ht ... 3god50ZLCA" onclick="window.open(this.href);return false; :)
Mag ik onze sponsor Hondenshop ook aanbevelen? :D
Afbeelding Al smurfende, leert men!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Re: wij willen dit spelletje ook

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Knutselsmurf schreef:
Nino&Toosje schreef:
labbers schreef:Misschien een rare vraag maar wat voor spelletjes zijn dat..klinkt namelijk helemaal leuk voor hier thuis
http://www.dierenshopwinkel.nl/-c-75.ht ... 3god50ZLCA" onclick="window.open(this.href);return false; :)
Mag ik onze sponsor Hondenshop ook aanbevelen? :D
:oops: Foutje, zal ik volgende keer aan denken. :)
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Ik ben ook regelmatig met ze de spelletjes aan het doen. Ik heb er momenteel 6, wil er binnenkort maar weer eens wat bijkopen.
Ze blijven het ontzettend leuk vinden. Ik doe het nu weer elke dag een keer, neem dan 1 spelletje, eerst makkelijk, dan moeilijk. En dan mogen ze allebei in totaal een keer of 3. Zo blijft het leuk.
Soms mogen ze het laatste spelletje even samen doen. Yentl tilt de kokertjes op en Bieke pakt snel het brokje er onder uit. :)
Maar knap van Nulay dat hij de kokertjes komt brengen, daar hebben ze hier geen tijd voor. Ik mag ze zelf overal vandaan halen.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
kris

Ongelezen bericht door kris »

Ik ben vandaag ook begonnen met een spelletje met Sem omdat hij even rustig aan moet doen, Hij duwt de blokjes snel aan de kant en kijkt dan zo van dr zit niets meer in. Hij komt mij echt geen blokjes brengen :wink: , dus vind het erg knap dat Nulay ze komt brengen, kunnen we Sem ook proberen te leren.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

kris schreef:Ik ben vandaag ook begonnen met een spelletje met Sem omdat hij even rustig aan moet doen, Hij duwt de blokjes snel aan de kant en kijkt dan zo van dr zit niets meer in. Hij komt mij echt geen blokjes brengen :wink: , dus vind het erg knap dat Nulay ze komt brengen, kunnen we Sem ook proberen te leren.
Of ik nou wel of niet wil, Nulay brengt alles wat er op de grond ligt. De schoenen uit de gang, de krant, de post, de sleutels op de trap. Nu ben ik bezig hem de namen te leren.
sleutels en sigaretten :oops: kent hij al . Dus , zit ik aan de grote tafel, en liggen mijn sigaretten op de salontafel, zeg ik gewoon: Apport sigaretten en ik hoef niet meer op te staan. Handig zo'n hulpje in huis. :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Kijk dat is nog eens handig :D
Ben soms ook te lui om naar voren te reiken voor dat pakje sigaretten.
Misschien moet Keo zich ook eens nuttig gaan maken. :lol:

En hier ook een die zo snel mogelijk de blokjes aan de kant duwt om zijn koekje te vinden en dan klaar. Opruimen ho maar :wink:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Nino&Toosje schreef:
kris schreef:Ik ben vandaag ook begonnen met een spelletje met Sem omdat hij even rustig aan moet doen, Hij duwt de blokjes snel aan de kant en kijkt dan zo van dr zit niets meer in. Hij komt mij echt geen blokjes brengen :wink: , dus vind het erg knap dat Nulay ze komt brengen, kunnen we Sem ook proberen te leren.
Of ik nou wel of niet wil, Nulay brengt alles wat er op de grond ligt. De schoenen uit de gang, de krant, de post, de sleutels op de trap. Nu ben ik bezig hem de namen te leren.
sleutels en sigaretten :oops: kent hij al . Dus , zit ik aan de grote tafel, en liggen mijn sigaretten op de salontafel, zeg ik gewoon: Apport sigaretten en ik hoef niet meer op te staan. Handig zo'n hulpje in huis. :D
Je kunt Nulay beter leren om de sigaretten in de vuilnisbak te gooien Dorrette :lol: :lol: :lol:
Groetjes van Erna
Plaats reactie