Pets place heeft landelijk ( even nagevraagd voor de zekerheid) een actie. Vanavond is koopavond. Als je er naar toegaat met een kapotte hondenhalsband of riem, dan krijg je met bij betaling van 3 Euro een spiksplinternieuwe naar keus, met een maximale waarde van 20 Euro.
Ik had nog 2 halsbanden die te klein waren en 2 lijnen waarvan er een bijna doormidden gescheurd ( Nino ) en een waarvan de muscetonhaak af was.
Voor 12 Euro 2 prachthalsbanden ( leer) en een 2 politielijnen gescoord.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............................daar is ie dan!!
Was al regelmatig op het forum geweest, om te kijken of Dorette op 1 april er iets op wilde zetten!!
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Dinie schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............................daar is ie dan!!
Was al regelmatig op het forum geweest, om te kijken of Dorette op 1 april er iets op wilde zetten!!
Dinie schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............................daar is ie dan!!
Geef toe, hij is leuk
Ik was vanmiddag op internet aan het kijken voor een politie/jachtlijn omdat ik weer begonnen ben met jachttraining. Ik ben toen ook even op de site van Petsplace geweest en daar stond niets over een extra openstelling dus........................toen ik dit bericht las dacht ik Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...............................daar is ie dan!!!
Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008 Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Wij schrokken gisteren van een stomme grap (althans dat denken wij ).. Wij wonen in een appartementencomplex waar een parkeerkelder onder zit met vaste plaatsen.. Mijn vriend had zijn auto blijkbaar 2 plaatsen verkeerd gezet... Gisteren gaan we boodschappen doen zit er een brief onder 'Aan de eigenaar van de fiat stilo met kenteken..... ' Wij open maken.. 45 euro huur parkeerplaats en 10 euro administratiekosten...
Wij echt denken en denken... Zegt ie ineens: hmm, 1 april???
We weten het dus niet maar goed we gaan er maar vanuit