Maandag ochtend hadden we de auto volgeladen, honden in een tuig gehesen en op de achterbank en rijden maar. Na 1uur en 20 minuten waren we aangekomen. Daar aangekomen eerst de benches binnen gezet en de honden erin gedaan zodat we rustig konden uitladen. Toen we klaar waren de honden los gelaten en die hebben overal uitbundig staan snuffelen
's avonds na het eten zijn we een wandeling gaan maken. Het was ongeveer 20 minuten lopen naar het strand toe dus daar lekker uitgewaait en de honden konden lekker pootje badderen ( het begin was heel ondiep en je moest best een stuk lopen om bij het echte diepe water te komen en mijn vriend heeft een ontstoken enkel dus dat was niet zo prettig lopen )
Daarna terug naar het huisje gegaan en de woonkamer omgebouwd.
We hadden beneden een kleine slaapkamer en boven ook nog 2 grote slaapkamers maar we wilde de honden niet alleen beneden laten in het vreemde huis dus we hadden de bedden in de woonkamer gezet
De honden hebben iedere avond bij ons op bed geslapen, het was voor hun immers ook vakantie. Iedere ochtend om 9uur werden we gewekt door Ghost en Basco dan begonnen ze ons te wassen want dan vonden ze het tijd dat we eruit gingen.
vlak achter ons huisje was een hondentoilet dus dat was wel makkelijk om ze dan 's morgens en 's avonds daar even snel te laten plassen en poepen.
Dinsdag wilde we weer naar het strand gaan maar als je het park uitloopt kwam je meteen bij een groot grasveld uit. Dus we dachten dan gaan we daar even lekker zitten. We liepen over het gras en Basco die trekt me zo mee en ineens plons, Basco in het water en ik er bijna achteraan omdat ik zijn lijn vast had
Had meneer eerder door dat daar een een waterplas was en daar kon hij wel heerlijk in zwemmen. dus lange lijn aangedaan bij hem en hem lekker laten zwemmen. ghost vond het maar niks dus die ging wat aan de waterkant snuffelen.
Woensdag de honden in bad gedaan daar ( dat kan thuis niet want we hebben een douche boven dus het was ideaal
Dus dat was ruimen maar ze roken we lekker fris en waren weer schoon.
Donderdag waren de honden aan het spelen en Basco piepte steeds als ghost in zijn oor beet. Daarna ging hij aan zijn oor krabben en begon heel hard te piepen en janken. Dus wij kijken in zijn oor had hij die helemaal kapot gekrapt en het was rood en ontstoken. Dus daar naar de dierenarts geweest heeft hij een oorontsteking en gisting in zijn oor
's avonds hebben we rustig de spullen gepakt nog een laaste wandeling gemaakt en naar huis gereden. Ze lagen beide op de achterbank te slapen zo moe waren ze
Al met al hebben we een hele leuke vakantie gehad alleen jammer dat Basco nu toch weer met zijn oortje zit
Het is wel een heel leuk vakantie plaatsje om met honden heen te gaan.
Foto's volgen nog want die moet ik nog op de pc zetten en op photobucket