Vandaag liep hij dan ook zijn 2e internationale show. En voor het eerst als jongste in de jeugdklasse.
Vooraf werd hij nog even gekeurd door de fokkers van zijn ouders, dus de wens om het goed te doen, was er helemaal.

Bram stond redelijk, was stabiel, liet zich goed betasten en tandjes kijken, maar het lopen ging niet perfect. Na de 1e ronde en het showen kreeg hij een mooi rood vaantje met de uitslag "uitmuntend". Nou, onze dag kon niet meer stuk, want daar gingen we voor.
Vervolgens bleven we in de ring staan, en had ik er alle moeite mee om Bram mooi te laten staan. Ik was zo gefocust op Bram, dat ik totaal niet in de gaten had dat er nog maar 4 reuen in de ring achter waren gebleven.

Gejuig aan de kant van de fokker, dus Bram vliegt direct enthousiast naar ze toe het publiek in. Weet hij veel

's middags mocht hij dan ook in de ring tegen de nrs. 1 uit de andere klassen. Daar liep hij prachtig, stond goed, maar kon terecht niet tegen de winnende kanjers op. Maar ach... Onze dag kon allang niet meer stuk

Dit is het keurverslag:
9 months yellow with very nice head and expression. Correct eye colour and pigmentation. Good reach of neck and well placed shoulders. Good top line and spring of ribs. Well boned with neat feet. About right for his age. Moved OK.
Dus we zijn echt apetrots op onze kanjer. Dat hij het zo goed zou doen, had volgens mij niemand gedacht. Misschien wel stiekem gehoopt

Nu op naar Bennekom...