Kyra is thuis
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
soraya
Geniet lekker van jullie Kyra... En Zarah zal je nooit vergeten.. Je maakt met een hondje mooie momenten mee... en die herrinering zal altijd blijven!!! Kyra vult een leegte op en van haar zullen jullie ook heel veel houden maar ze kan nooit een plaats vervangen... Ieder hondje heeft ze eigen karakter trekken... Ik vind het goed dat jullie Kyra een huisje geven!!
geniet er lekker van en trek je niks aan van het kritiek.. Dat hadden ze ook toen wij onze Kyra kregen en het gaat super!! Als je gevoel goed zit dan maakt het niet uit wat een ander zegt of denkt!!
Geniet ervan.. maar zo te lezen doen jullie dat al!
geniet er lekker van en trek je niks aan van het kritiek.. Dat hadden ze ook toen wij onze Kyra kregen en het gaat super!! Als je gevoel goed zit dan maakt het niet uit wat een ander zegt of denkt!!
Geniet ervan.. maar zo te lezen doen jullie dat al!
-
FunnyNina
- Speurneus

-
Aliki
En ook al weet iemand, die dit anders zou doen alles, dan nog is er geen man overboord om dit te mogen vermelden als eigen mening uiteraard maar niet als beschuldiging
, vind ik.
Een ieder reageert op verdriet op zijn eigen manier en de 1 is wel toe aan een andere hond en de ander heeft er misschien wel jaren voor nodig. Zolang er respect is voor beide situaties dan is er niets aan de hand en hoeft niemand zich schuldig te voelen voor zijn manier van leven of keuzes.
ik zie/lees dat Kyra een hoop vreugde en troost geeft en ik hoop dan ook dat kyra lang en gezond bij dit gezin mag blijven. Geniet van elkaar
Een ieder reageert op verdriet op zijn eigen manier en de 1 is wel toe aan een andere hond en de ander heeft er misschien wel jaren voor nodig. Zolang er respect is voor beide situaties dan is er niets aan de hand en hoeft niemand zich schuldig te voelen voor zijn manier van leven of keuzes.
ik zie/lees dat Kyra een hoop vreugde en troost geeft en ik hoop dan ook dat kyra lang en gezond bij dit gezin mag blijven. Geniet van elkaar
-
Zootje
-
Jo-Ann
-
roef
- Speurneus

ik schrik een beetje van 2 opmerkingen hier,beetje voorbarig gepost denk ik dan maar.
een ieder verwerkt zijn verdriet op een eigen manier, dat dat dan niet jou manier van verwerken is dat is jou zaak.maar veroordeel een ander niet die het op zijn manier doet.
jo-ann geniet lekker van je gele dame en het merendeel hier snapt het gelukkig wel
een ieder verwerkt zijn verdriet op een eigen manier, dat dat dan niet jou manier van verwerken is dat is jou zaak.maar veroordeel een ander niet die het op zijn manier doet.
jo-ann geniet lekker van je gele dame en het merendeel hier snapt het gelukkig wel
-
Tiene
- Grote hondenneus

Vind het zo fijn om te lezen dat jullie terug kunnen genieten met Kyra, dat je man samen met haar gaat wandelen en dat ze steeds de bal naar jou terugbrengt
,lief hé, het is alsof ze jullie verdriet voelt en nu wilt ze niets liever dat jullie hart verwarmen en de pijn verzachten en het zal haar ook lukken de schat, dit voelt zo goed, ik ben echt blij voor jullie.
Your dogs loves you, when No body else does
-
Jo-Ann
Kyra is echt een ontzettende knuffelkont. Als ik op de bank zit wil ze bij me liggen, als ik achter de computer zit komt ze zowat op schoot, dat is echt ontzettend lief. Ik heb geen idee of ze iets van ons verdriet meekrijgt.Tiene schreef:Vind het zo fijn om te lezen dat jullie terug kunnen genieten met Kyra, dat je man samen met haar gaat wandelen en dat ze steeds de bal naar jou terugbrengt,lief hé, het is alsof ze jullie verdriet voelt en nu wilt ze niets liever dat jullie hart verwarmen en de pijn verzachten en het zal haar ook lukken de schat, dit voelt zo goed, ik ben echt blij voor jullie.
Heb haar vandaag "zit" geleerd, was ff doorbijten, want ze snapte het in het begin niet, maar nu gaat het al een stuk beter. Alleen als ik geen koekje heb.... vertikt ze het hahaha. Echt een slim ding
Wil haar ook nog af en blijf leren, maar ik neem de tijd. Het duurt zo'n poos voordat het allemaal gewend is, wil niet teveel in een keer doen.
Vanochtend een penning voor haar besteld bij de dierenwinkel.
Durf haar ook nog niet los te laten, geen idee wat ze doet. Ook hier geldt, eerst goed aan ons wennen en andersom.
-
Ine55
-
Simoon