trots op beiden

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
roef
Speurneus
Speurneus

trots op beiden

Ongelezen bericht door roef »

vanavond heerlijk gewandeld met het hele gezin,dat is bij ons niet altijd een vanzelfsprekendheid maar vanavond ging het geweldig :D

mijn dochter heeft zoals een aantal van jullie wel weten in het begin veel moeite gehad met roef maar het laatste half jaar zijn ze heel erg naar elkaar toegegroeid. waar zij is daar is roef ook :verliefd1:

maar het liefst zou ze roef ook eens vast houden aan de riem,maar roef is beresterk en ook best een drukteschopper buiten en daar is ze helaas een keer hardhandig achtergekomen toen ze hem vast had en roef een paar eenden zag,plat op de buik werd ze het veld overgesleept.

nu niet denken wie laat dat dan ook toe,ze is zal ik maar zeggen van het proefondervindelijk onderwijs :D en het was een verlaten veld zonder honden en mensen en absoluut geen wegen in de buurt.

we spreken over een jaar geleden dat dit gebeurde en ze heeft het nooit meer gevraagt om roef vast te houden. maar nu een jaar later en uren aan trainen met het gele monster durfte ik het wel weer aan om haar roef te geven. de band tussen die 2 is ook heel goed ,dus daar liepen ze voor op en ik er achter aan om gelijk in te grijpen als er iets zou zijn(roef luisterd nu keurig buiten)
ach wat ging dat goed :verliefd1: ik ben zo trots op die 2,roef liep helemaal naast en in haar tempo,hij paste zich keurig aan haar aan.
netjes zitten als ze dat tegen hem zei en steeds naar haar kijken,af en toe wierp hij een blik over zijn schouders en keek echt zo van : goed he vrouwtje?
zo hebben we heerlijk door het park gelopen,in de bebouwde kom nam ik het weer over.maar dat mijn dochter trots is dat was wel heel duidelijk.
en ik? ik loop naast mijn schoenen om die 2 :verliefd1:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

kan me voorstellen dat je super trots bent :) en dat er nog veel van dit soort mooie momenten mogen volgen 8) maar ik geloof dat dat wel goed zit :)
Afbeelding
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Wow geweldig jij mag je trots voelen hoor en je dochter is een kanjer en niet te vergeten Roef jij hebt het ook super gedaan een moment om nog eens vol trots aan terug te denken
Groetjes van Erna
marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door marina »

Die blik van je hondje zo van zie je wel ,vergeet je nooit meer.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Ik kan me voorstellen dat je naast je schoenen loopt.
geweldig hoe ze het samen doen :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Geweldig! :verliefd1:
molletje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door molletje »

goed joh, dat ze zo haar angst heeft overwonnen, meer (zelf)vertrouwen krijgt :applaus:
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

Lekker dat ze niet meer bang is voor Roef. En nog lekkerder dat Roef het aanvoelt dat de kleine met hem loopt en zich dan ook voorbeeldig gedraagt. :verliefd1: :verliefd1:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Mooi beschreven ik zie het helemaal voor me :D Je hebt gewoon kanjers :klasse: Mis alleen nog een foto :oops: volgende keer :foto: toestel mee hoor 8)
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Wat een heerlijk verhaal om te lezen, kan me voorstellen dat je supertrots bent....
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Goed gedaan Roef... Daar mag je ook best trots op zijn hoor!
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Wat een aandoenlijk verhaal :verliefd1: dat was genieten zo te horen!!!
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

prachtig !!

dat is dan gelukkig zijn ...
kleine momenten, grote gevoelens
Plaats reactie