Verhuisd.
Verhuisd.
Afgelopen Paasweekend zijn we verhuisd.
We hebben ons huis verkocht en hebben nu tijdelijk een fantastische huurwoning in het dorp waar we graag willen wonen.
Nu had ik me best wel zorgen gemaakt vanwege onze 2 oudjes.
Vooral Max is nogal gehecht aan zijn plekje.
We hadden ze wel al zoveel mogelijk meegenomen naar het huis toen we erin bezig waren, maar erin wonen, dat is toch echt wel anders.
De 1e nacht werd ik om 3 uur wakker en was toch wel ongerust. Dus ik naar beneden. Max lag in diepe slaap (doof). Maggie kwam even gedag zeggen en ging weer op haar matje liggen.
Paasmaandag wilde Max niet eten en heeft zo ongeveer de hele dag geslapen. Moe van alle nieuwe indrukken denk ik. Hij mocht lekker bij mij op de bank liggen, en dat vond hij heerlijk.
Vandaag gaat het al wat beter met hem. Hij heeft gegeten en wat rondgelopen en nu slaapt hij weer.
Maggie vind het allemaal wel best.
Gelukkig is het beter gegaan dan ik had verwacht.
We hebben ons huis verkocht en hebben nu tijdelijk een fantastische huurwoning in het dorp waar we graag willen wonen.
Nu had ik me best wel zorgen gemaakt vanwege onze 2 oudjes.
Vooral Max is nogal gehecht aan zijn plekje.
We hadden ze wel al zoveel mogelijk meegenomen naar het huis toen we erin bezig waren, maar erin wonen, dat is toch echt wel anders.
De 1e nacht werd ik om 3 uur wakker en was toch wel ongerust. Dus ik naar beneden. Max lag in diepe slaap (doof). Maggie kwam even gedag zeggen en ging weer op haar matje liggen.
Paasmaandag wilde Max niet eten en heeft zo ongeveer de hele dag geslapen. Moe van alle nieuwe indrukken denk ik. Hij mocht lekker bij mij op de bank liggen, en dat vond hij heerlijk.
Vandaag gaat het al wat beter met hem. Hij heeft gegeten en wat rondgelopen en nu slaapt hij weer.
Maggie vind het allemaal wel best.
Gelukkig is het beter gegaan dan ik had verwacht.
-
- Speurneus
Het gaat heel goed. Ze voelen zich gelukkig thuis.
Ze weten al waar de voordeur is
En waar de koektrommel en de voerkist staat. ( wat wil je als labeigenaar nog meer).
wij voelen ons heel goed hier en ik denk dat de honden dat ook aanvoelen.
we zijn blij dat we de stap genomen hebben. Lekker landelijk en toch in de buurt van mien Mestreech.
Ze weten al waar de voordeur is

wij voelen ons heel goed hier en ik denk dat de honden dat ook aanvoelen.
Cadier en Keer is inderdaad een leuk plaatsje Succes!
we zijn blij dat we de stap genomen hebben. Lekker landelijk en toch in de buurt van mien Mestreech.