Ik ben er hard mee aan het werk. Wat Lupos doet (negeren, en als hij contact maakt met mij maak ik contact met hem)
maar ook mag hij niet overal meer 'vlaggen' Dit kreeg ik als tip van de trainster.
Nu al, na net een week, is Benco meer op mij gericht en houdt me steeds in de gaten!
Volhouden nu.
Dank voor alle tips!
Hoe word ik het allerleukste baasje
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
Het probleem wat jij hebt met Benco heb ik ook met Diezel. Ook het vele vlaggen.
Ik ga het ook eens proberen. Vanmiddag ook weer. Dan ziet ie in de verte een hond. Ik zag hem nog niet eens. Zag wel een vrouw lopen. Hij vliegt er heen over een sloot, over een andere sloot en ik maar fluiten op mijn fluitje maar ho maar!!
Hij kwam even later wel weer want ik hoorde die andere hond hem een correctie geven. Eigen schuld 

-
- Speurneus
@Lupos. Ik ga dit ook uitproberen bij onze Bram. Want wij hebben inderdaad hetzelfde probleem als Saskia met Benco en een aantal anderen zoals hierboven.
Want inderdaad ook ik heb het al met gek doen, super lekkere brokjes , verstoppertje etc. geprobeerd. Maar zolang er andere honden ook maar in de buurt zijn krijg ik hem met geen mogelijkheid mee. Natuurlijk wel aangelijnd, maar het zou juist ook prettig zijn als hij gewoon los dezelfde kant op wilde als ikzelf.
Want inderdaad ook ik heb het al met gek doen, super lekkere brokjes , verstoppertje etc. geprobeerd. Maar zolang er andere honden ook maar in de buurt zijn krijg ik hem met geen mogelijkheid mee. Natuurlijk wel aangelijnd, maar het zou juist ook prettig zijn als hij gewoon los dezelfde kant op wilde als ikzelf.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram