lany 1 jaar

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
monique1977

lany 1 jaar

Ongelezen bericht door monique1977 »

Hoi Allemaal,

Pfffffffffff ben zenuwachtig.Morgen gaat er wat gebeuren maar weet niet wat. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt ben ik lekker aan het slapen en word er gebeld staat er een man aan de deur. die komt een pakketje brengen normaal mag ik altijd weten wat er in zit maar nu niet. dan nog geen uur later belt me mensen vriendinnetje aan dat is jasmijn en daar speel ik altijd mee maar die kwam hele rare hoedjes brengen. schijn ik morgen op te moeten. nou zie wel wat er allemaal met me gaat gebeuren.
Ik heb ook al zo veel meegemaakt in me korte leven. Ben geboren in de achterhoek in doesburg. Ik had 3 heb 3 zusjes en een broer. Valentijn das me me broer en zoe is me blonde zus en marly das me zwarte zus. Na 3 dagen kwamen er twee mensen op bezoek zij kijken naar het nest. mijn baasje angelique waar ik geboren ben zij dat ik de sul van het nest was. nou lekker dan ben je 3 dagen oud word je al sulletje genoemd.De vrouw die er bij was was verliefd op mijn blonde zus en de man was verliefd op mijn met me witte vlek en ik geloof dat ik hem wel leuk vond.
Nou toen werd ik Lany genoemd betekend meisje in het Hongaars. Vond het wel een leuke naam.Toen groeide ik verder op die vrouw en die man kwamen veel op bezoek en ik begon ze ook steeds leuker te vinden maar was ook blij met me moeder kyra. Na 8 weken op 18 juniwerd ik opgehaald ik ging mee in de auto en jeetje wat is dat eng ik spugen en poepen in de auto ja het was lang rijden.Toen kwam ik aan in Haarlem. daar ging ik wonen jeetje wat is het daar leuk strand dicht bij en het bos dicht bij. veel hondevriendjes om mee tespelen. Maar na 4 weken gingen de baas en het vrouwtje op vakantie kwam een raar ding voor de deur daar gingen een hoop spulen in en ik moest thuisblijven bij opa. nou na twee weken kwamen de baasjes terug en mocht ik nog mee naar de camping in de achterhoek en dat is altijd feest want daar zie ik me moeder weer. en me zus ook zoe want die is in de achterhoekgebleven.
Ook heb ik 3 cursesen gedaan om braaf te worden oke ikdoe het wel hoor zitten liggen maar alles voor een koekje. En ik werk tegen woordig ook iedere maandag ga ik met het vrouwtje mee naar het werk zodra ze haar fiets pakt weet ik dat het feest is ik mag dan mee. Daar zijn allemaal oudere mensen die me de heledag knuffelen ben ik altijd voor in hoor. zo en dan hebben we ook nog de weekenden dan ga ik vaak naar nel en sabrina toe de moeder en de zus van het vrouwtje das feest want dan doe ik altijd leuke dingen. nu ga ik morgen maar een kijken wat me te wachten staat er is me net al ingefluisterd dat ik 1 jaar word en dat het feest is met taart en hoedjes en visite poot van Lany
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

:D Ja Lany, je maakt een hoop mee in zo'n jaar hoor. Maar het klinkt wel allemaal heel gezellig 8)

Nog één nachtje slapen en dan.... Voor morgen alvast een hele fijne verjaardag :birthday1:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Nou Lany dat was een heel verhaal :orange9: maar het mooiste moet nog komen je verjaardags :orange10: heel veel plezier morgen :orange4: enne niet te veel :orange2: want dan heb je overmorgen een flinke :orange7:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Happy birthday to joeeee :feest3:
Fijne dag morgen!
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een hoop avonturen beleef je :D
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Nou Lany, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag. Laat je nog weten wat je voor cadeau hebt gekregen? :feest1: :birthday1:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

van harte gefeliciteerd Lany :birthday1:
Ik ben ook nieuwsgierig!!!
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Hartelijk gefeliciflapstaart!!! :milkshake:
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

Lany :birthday1:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Icegirl

Ongelezen bericht door Icegirl »

:birthday1: :birthday1: :birthday1: Gefeliciteerd en nog vele jaren :birthday1: :birthday1: :birthday1:

:welkom2: Voor een mooi feestje
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

hoi allemaal,
Jeetje wat ben ik verwent zeg met me verjaardag. Ik heb een mooie taart gehad van me baasjes en er stond een labrador op die verdacht veel op mijn leek.toen kreeg ik s,middags een running egg nou heb het geweten ben de helemiddag aan het spelen geweest met dat ding pfffffffffffffff daar word je moe van. toen kwam oma met een lekker vleesbot zou dat was smikkelen. en s,avonds kwamen me mensen buurkinderen met een kauwbot en jeetje wat was ik jarig en moe vandaag Bedankt voor al jullie felicitaties
poot Lany
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Zo te lezen heb je een geweldige verjaardag gehad,je zult vandaag wel moe zijn.
Geniet van al je kado's en vandaag ook nog een fijne dag,als je tenminste geen kater heb :dronken: :D :D
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Nog van harte hoor!
:birthday1:
:zwartpootje: Bubbles (Real Mystery of the Dutch Highlands)
5-11-2001 overleden 26-1-2016
Plaats reactie