Guus is geboren

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Gefeliciteerd!!
Yoran99
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yoran99 »

proficiat :)
Yoran 24/10/1999~26/07/2011
Bruce 04/04/2002
Denzell 14/04/2004
Figaro 31/03/2006
Tyson (Precious For Eternity Vast Pretender 15/07/2009
Djedda (Smallville's Empress Just Say Yes) 24/04/2010
Haylee (Smallville's Empress Love Affair) 14/05/2011
Dawn (Of Emperor's Pride Legacy) 04/09/2012
Dusty (Black Sea Sykstus) 13/03/2013
Ocean (Flanders Pride Ocean Diva) 19/01/2015
Becky&Nero

Ongelezen bericht door Becky&Nero »

Gefeliciteerd!! :)
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Danku danku, vandaag ook staan juichen met mn collega's bij de foto's van het nest :)

Sja die weten hoe laaaaaaang we hier naartoe hebben geleefd :D
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Ik heb net even ge-googled naar jullie fokker en heb een aantal foto's gezien :verliefd1: :verliefd1: !! Ze zijn zo mooi en schattig!! Weer een mooi Guusje erbij straks 8) .
Linnie

Thanks Laura!
Ja het zijn nog kleine molletjes nu, zo lief en klein :verliefd1:
Ik tel de dagen af totdat we mogen gaan kijken, zondag 2 mei.
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Gefeliciteerd! Geniet lekker van deze 8 weken, die zijn echt super leuk! Daarna ook, maar dan heb je ook je handen vol, maar dat wil je ook he!
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Nog anderhalve week en dan mogen jullie jullie Guusje zien :D !! Ohh wat duurt dat lang he, wachten! :eusashhh:
momo

Ongelezen bericht door momo »

Hai
Gefeliciteerd met GUUS. (leuke naam)
ja, wat duurt het wachten lang. :? je had al antwoord gegeven bij pup geboren. We zitten in hetzelfde schuitje. Wij mogen 5 mei kijken. En inderdaad fototoestel mee. Veel plezier zondag, LEUK!
Groetjes Momo
Linnie

Laura: het is zelfs nog eerder, zondag gaan we kijken :D

Momo: erg he wachten.. maar over 6 weekjes worden wij beloond ;) Hoe gaat die van jullie heten??
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Ik heb net de foto's bekeken ,wat een heerlijke puppy's :verliefd1: :verliefd1:
momo

Hai, onze pup heet BEN (afkorting van benjamin). Ons 4de kind zullen we maar zeggen. Alleen 2 kinderen van ons vinden de naam niet leuk. We hadden ook GUUS op ons lijstje staan maar zoontje van kennis heet zo. :lol: Ach wanneer hij er is dan is het gewoon BEN. Op mijn werk al zwangersschapverlof gevraagd. :D Daarna vakantie dus heel veel tijd voor de pup.
Groetjes Momo
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Spannend he. Wij zijn afgelopen zondag voor de eerste keer gaan kijken zo schattig die kleine bolletjes :verliefd1: Volgende week gaan we weer kijken, als het goed is lopen ze dan al rond. Ik heb de neiging om iedere dag naar de dierenwinkel te gaan en allemaal schattige riempjes en speeltjes te kopen maar ik probeer me in te houden :D
momo

:D :D :D haha dat heb ik ook. Maar wanneer schaf je alles dan wel aan?
Groet Momo
Linnie

Leuk Nathalie en Momo, we gaan leuk tegelijk op :D
Oja BEN!! Was het even vergeten, vind dat echt een leuke en originele naam!! Moet ook meteen aan dat liedje van Michael Jackson denken 'Ben'. Vind dat zelf heel mooi "if you have a friend like Ben.." :verliefd1:
Ohh Nathalie ik ga het zondag beleven, heb er echt zin in.. lekker kroelen met Guus en al zn broers en zussen :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: Vind Dex ook echt een leuke naam. Gepikt van Xander de Buisonje ;)??
Ja en riempjes, hou op schei uit :lol: Ik sta ook iedere keer met vanalles in mn handen. Heb al 2 benches :confused: hahaha ja de keuken en woonkamer zijn op een andere verdieping en in het begin wil ik dat Guus overal waar wij zijn zn rust kan pakken.
Plaats reactie