Boris schreef:Jeetje, dat is schrikken zeg!
Wij hebben hier in de buurt ook veel katten, en bij de buren is er vorig jaar een jong konijntje "verdwenen". Even naar binnen om iets te pakken, geen konijn meer te bekennen, wel was nog net een kat te zien die over de schutting wegschoot.
Mijn konijnen zitten daarom in een overdekte ren, waar er absoluut geen katten bijkunnen, moet er nietr aandenken wat er gebeurd zou zijn als je hond niet erop af gegaan was....
groetjes, Marloes en een poot van Boris.
Ik kan daar zo kwaad over worden! Katten die maar overal en nergens rondlopen en veel schade aanrichten en andere beesten terroriseren..
Hier zaten vorig jaar ook heel veel katten in de buurt, een aantal katten hebben vogelkooien en vijvers leeggeroofd, een aantal buurtbewoners hebben 12 katten gevangen, de meeste katten (drie hadden een eigenaar) waren van niemand en/of hartstikke wild... Ze hebben de katten naar het asiel gebracht en de buurt was weer rustig..
Mensen laat de katten binnen of in eigen tuin!! Wij laten onze honden toch ook niet vrij rondlopen???
Ik vind katten leuke beestjes hoor als ze maar gewoon in hun eigen huisje of tuintje blijven...