pfff dat was schrikken!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

pfff dat was schrikken!

Ongelezen bericht door Mandy »

Ben me net wezenloos geschrokken!! Sinds we onze konijnen weer in de tuin hebben zitten er steeds katten op de loer. Maar omdat het zulk lekker weer is stond de deur en alles ook open. Opeens zie ik don heel hard grommend en blaffend naar buiten rennen, ik schrok me rot dus ik rende er als een gek naar toe. Zie ik in de tuin een kat die mijn konijn gewoon de hoek in drukt :shock: gelukkig schrok die kat zich een hoedje van dat geblaf en gegrom en sprong die snel op de schutting en kon mijn konijn nog weg schieten. God wat was ik blij dat don die kat had weggejaagd anders was het vast niet goed afgelopen met mn konijn. Normaal vind ik dat nooit goed dat ze blaft naar katten maar hier was ik wel heel blij om want wie weet wat er was gebeurt met ons konijn!! :oops:

We wonen namelijk dicht bij een park en daar zitten veel zwerfkatten en die zijn ontzettend brutaal en gaan geen centimeter voor je aan de kant of vliegen je zelfs nar je been als je te dicht langs hun heen loopt.

Don is trouwens nog een paar keer wezen kijken of alles in orde was met het konijn en of die nog wel in zn hok zat haha. Don zal wel gedacht hebben "wie aan mijn vriendjes komt komt aan mij" Achteraf ben ik ook heel blij dat don geen hond is die een ander dier/kat aan zou vallen want stel dat ze wel zo was geweest had zij die kat ook nog lelijk kunnen verwonden
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Goed zo Donna!
Goed op je vriendjes passen!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Typisch een staaltje van de roedel verdedigen. :D Konijn hoort volgens Donna bij de roedel. En die kat is een lelijke indringer die mores geleerd moet worden. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Goed gedaan hoor Donna,indringers moet je weg jagen.
Ik ben trots opje :)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed gedaan Donna :)
Boris
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Boris »

Jeetje, dat is schrikken zeg!
Wij hebben hier in de buurt ook veel katten, en bij de buren is er vorig jaar een jong konijntje "verdwenen". Even naar binnen om iets te pakken, geen konijn meer te bekennen, wel was nog net een kat te zien die over de schutting wegschoot.
Mijn konijnen zitten daarom in een overdekte ren, waar er absoluut geen katten bijkunnen, moet er nietr aandenken wat er gebeurd zou zijn als je hond niet erop af gegaan was....

groetjes, Marloes en een poot van Boris.
Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Boris schreef:Jeetje, dat is schrikken zeg!
Wij hebben hier in de buurt ook veel katten, en bij de buren is er vorig jaar een jong konijntje "verdwenen". Even naar binnen om iets te pakken, geen konijn meer te bekennen, wel was nog net een kat te zien die over de schutting wegschoot.
Mijn konijnen zitten daarom in een overdekte ren, waar er absoluut geen katten bijkunnen, moet er nietr aandenken wat er gebeurd zou zijn als je hond niet erop af gegaan was....

Wat sneu zeg, dat het konijntje ineens 'verdwenen' was. Ik heb ook een konijn die graag losloopt in de tuin. Helaas hebben onze buren twee katten en die zitten soms ook zo te loeren. We jagen ze elke keer weg en we blijven altijd bij haar :) Moet er niet aan denken... :(
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Goed van je hoor Donna! Je vriendjes beschermen! :applaus:
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

:applaus: Goed zo Donna! :klasse:
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Goed zo Donna.
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door michelle »

dat is :shock: maar dankzij Donna gelukkig goed afgelopen :klasse:
Afbeelding
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Ah gossie wat zielig!!!! Als ik niet thuis ben zitten ze ook in de overdekte ren maar ik vind het voor hun zo leuk als ze gewoon door de hele tuin kunnen huppelen. Maar invervolg moet ik er toch maar bij blijven denk ik. Alhoewel ik nu wel zeker weet dat don de konijnen beschermt haha. Ze is ook dol op ze, alhoewel ze elkaar soms kunnen uit dagen joh, rennen achter elkaar aan in de tuin haha maar don verliest het altijd, gemeen he 3 tegen 1? :D
sandraske

Ongelezen bericht door sandraske »

Ik kan daar zo kwaad over worden! Katten die maar overal en nergens rondlopen en veel schade aanrichten en andere beesten terroriseren..

Hier zaten vorig jaar ook heel veel katten in de buurt, een aantal katten hebben vogelkooien en vijvers leeggeroofd, een aantal buurtbewoners hebben 12 katten gevangen, de meeste katten (drie hadden een eigenaar) waren van niemand en/of hartstikke wild... Ze hebben de katten naar het asiel gebracht en de buurt was weer rustig.. 8)

Mensen laat de katten binnen of in eigen tuin!! Wij laten onze honden toch ook niet vrij rondlopen???

Ik vind katten leuke beestjes hoor als ze maar gewoon in hun eigen huisje of tuintje blijven... :D
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

:applaus: Goed zo, Donna.
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

goed zo donna :applaus: :applaus:
Plaats reactie