Aangeboden : Huishoudelijke hulp

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

gitte schreef:Handig als je wat ouder wordt, hoef je zelf niet meer te bukken of de krant te gaan halen. :D
Duurt niet meer zo lang :wink: :D
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wat een super hulp die Nulay. :D
Nee dan Bram.... die pakt ook alles maar loopt er dan hard mee weg. Eerst minimaal 3x om de bank rennen. Dan is de lol er vanaf en laat hij het meestal voor wat het is. Op zoek naar een nieuwe uitdaging. 8)
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Famke

Ongelezen bericht door Famke »

:lol: Nulay is een eigen bedrijfje begonnen :lol:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

EricaM schreef:Wat een super hulp die Nulay. :D
Nee dan Bram.... die pakt ook alles maar loopt er dan hard mee weg. Eerst minimaal 3x om de bank rennen. Dan is de lol er vanaf en laat hij het meestal voor wat het is. Op zoek naar een nieuwe uitdaging. 8)
:lol: Dat zie ik helemaal voor me! Maar Bram is ook slim, dus dat komt wel goed hoor. 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
donna
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door donna »

Ik begrijp je wel hoor, aan de ene kant is het super en aan de andere kant is het wel eens vervelend, vooral als je lekker op wilt schieten. Ik heb er hier ook zo een in huis. Haalt regelmatig de lege flessen uit de garage, daar staan ze keurig bij elkaar om mee te nemen met boodschappen doen. Tegenwoordig kan ik wel strijken, maar ik zet wel de wasmand boven op een stoel. Maar elk nadeel heeft ook een voordeel, je kunt nu nooit meer iets laten slingeren, want het wordt direct opgeruimd.
Plaats reactie