Clever girl

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Clever girl

Ongelezen bericht door Miske »

Vanavond was ik kort een halfuurtje met Olly weg geweest; ze werkte de sterren van de hemel, echt geweldig! Bij thuiskomst kreeg madam een eitje en at ze het trots buiten op.

Maar ja, mevrouw had nog wel zin in actie en niet zo'n klein beetje ook :? .

Ze zat hier naast mij onder de bureau, echt zeer serieus, en bij de minste draai van mijn bureaustoel of beweging van mijn voeten, stond ze meteen achter mij, klaar voor meer actie 8) .

Ik dacht: Ik geef niet toe, ik kom net terug :shock: .

Maar ja, dan ken je Olly nog niet ... Dat is een dame met intelligentie hoor!

Ging ze ineens veel drinken om dan weer achter mij te gaan zitten: "Baasje, ik wil nog wéééééééég".

Geen reactie van mij uit.

Ging ze wéér drinken ...

En tsja, ze heeft een klein blaasje dus ze moet vrij snel na het drinken toch wel uit ...

Laat ik ze hier in de tuin uit ... Staat mevrouw daar echt als een koe in de wei :confused: .

Laat ik ze terug binnen ... draait ze hier rondjes en gaat ze voor de raam kijken.

Ze denkt vast: "Vrouwtje ziet het niet dus moet ik er misschien wel wat lawaai bij maken".

Tsja, het is een slimpy, ze weet wat ze wil: Veel drinken om dan zeker weg te kunnen gaan ... Ik lag ondertussen krom van 't lachen en ben dan met Olly de eerstvolgende bus maar op gegaan om nog wat in 't bos rond te crossen zodat ze daar haar overtollige vloeistof kwijt kon :).

:? Of hoe mijn dame ook haar statement kan maken :wink: :applaus:
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:lol: :lol: :lol: geweldig mooi verhaal Olly is gewoon super in het manipuleren 8)
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Heel leuk verhaal, deze dame kent blijkbaar genoeg trukjes om nog even naar buiten te kunnen :D :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Het is Olly wel gelukt :lol:
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

:D Olly is idd een slimme meid, die het vrouwtje precies weet te bespelen :wink:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Lunaatje

Ongelezen bericht door Lunaatje »

:lol: :lol: :lol: Heel slim Olly om je vrouwtje zo om je vinger te winden. :D
Wat dacht je: de aanhouder wint?? :wink:
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Wat een chantage :D hahahahaha heel leuk verhaal!
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Leuk verhaal... ze weet wel goed hoe ze het moet regelen..
Marianna

Ongelezen bericht door Marianna »

Kan me voorstellen dat je krom ligt van het lachen met zoiets! Maar ze heeft het klaar gespeeld om haar zin te krijgen,. Tja, je kon ook moeilijk anders he!
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Ja inderdaad, ze heeft haar zin gekregen! Maar, ze wordt ook al een dagje ouder en zeurt minder dan vroeger achter werk/weggaan dus ik ben eigenlijk heel blij als ze dat doet nu!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Goed zo Olly, af en toe je zin doordrijven kan echt geen kwaad hoor :wink:
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Die gekke lieve Olly toch. :D
Plaats reactie