Worden jullie ook al weer zo gek van die teken?
Leuk hoor die cursus...
-
Mandy
- Middelgrote hondenneus

Leuk hoor die cursus...
Leuk hoor die cursus, maar de volgende keer wil ik graag een hond mee naar huis nemen ZONDER teken
-
speurneus carola
- Speurneus

ff inspuiten met anti teken spray voordat je bos of veld op gaat, teken laten zich vanuit de bomen vallen op een warmtebron, en als ze dan gelijk op de verse tekenspray vallen dan laten ze gelijk weer los
heb altijd bus in de auto hiervoor werkt voor 80% de teken die ik nog vind zitten op neus, voorhoofd en oren, ja daar spuit je niet zo ff
heb altijd bus in de auto hiervoor werkt voor 80% de teken die ik nog vind zitten op neus, voorhoofd en oren, ja daar spuit je niet zo ff
al me kinders uitgevlogen
-
speurneus carola
- Speurneus

-
Lunatic
- Speurneus

Volgens mij helpen die pipetjes ook niet tegen teken.
Dat sprayen klinkt leuk, maar als ze dagelijks zwemmen zal dat er zo afspoelen denk ik?
Luna heeft ook alweer tig teken gehad, morgen voor haar dus maar weer een scaliborband halen, dat werkt tenminste wel goed
Dat sprayen klinkt leuk, maar als ze dagelijks zwemmen zal dat er zo afspoelen denk ik?
Luna heeft ook alweer tig teken gehad, morgen voor haar dus maar weer een scaliborband halen, dat werkt tenminste wel goed
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Els
- Speurneus

Dat sprayen (iig met tea tree oilie) moet je idd voor iedere (grote) wandeling herhalen. Daarom zijn die sprays van tick off ect ook zo asociaal duur in gebruik. Het lijkt een flinke fles, maar die is zo leegLunatic schreef:Volgens mij helpen die pipetjes ook niet tegen teken.
Dat sprayen klinkt leuk, maar als ze dagelijks zwemmen zal dat er zo afspoelen denk ik?![]()
Max reageerde helaas slecht op scalibor, vandaar deze oplossing.
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
Lunatic
- Speurneus

Mijn Max kan ook geen scaliborband om, vanwegen zijn epilepsieEls schreef:Dat sprayen (iig met tea tree oilie) moet je idd voor iedere (grote) wandeling herhalen. Daarom zijn die sprays van tick off ect ook zo asociaal duur in gebruik. Het lijkt een flinke fles, maar die is zo leegLunatic schreef:Volgens mij helpen die pipetjes ook niet tegen teken.
Dat sprayen klinkt leuk, maar als ze dagelijks zwemmen zal dat er zo afspoelen denk ik?![]()
Luna heeft ook alweer tig teken gehad, morgen voor haar dus maar weer een scaliborband halen, dat werkt tenminste wel goed![]()
Max reageerde helaas slecht op scalibor, vandaar deze oplossing.
Ik ga bij hem ook die tea tree olie maar eens proberen, waar kan ik dat kopen/bestellen?
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
monique1977