Hihi ik zie dat helemaal voor me, dat Ramses dan met grondpen en al voorbij komtPandora schreef:Mijn clown is fantastisch!Lunatic schreef:Leuk beschreven weer, vooral de avonturen van die clown van je![]()
Super toch, dat ze alletwee hun C gehaald hebben op hun eerste workingtestLijkt me knap lastig om 2 hondjes voor te brengen, dus super gedaan
![]()
Martin vertelde dat hij je gesproken hadHet mooie is: Het wordt steeds leuker om met hem te werken, ik heb tegenwoordig zelfs wel eens tijd om gewoon van hem te genieten tijdens het werken
![]()
Als Ramses aan het werk is dan gebeurt er ook echt wat, er is actie. Aan de KM merkte ik dat verschil gisteren ook. Bij Pandora keken ze natuurlijk ook wat ze uitvoerde maar meer van 'O ja, jaja, is wel goed...' bij Ramses was het meer van 'Wow, okeeeej
' en verrekten ze hun nek om toch vooral niks te missen van wat hij deed. Ik denk dat hij alleen op werklust en spectakel toch wat puntjes extra heeft gescoord
![]()
Met twee hondjes is het even doorpezenIn mijn eentje had het alleen met een stevige grondpin goed gelukt. Pandora zou nog wel blijven liggen maar Ramses...
...ik vrees dat ik bij een commando voor Pandora een zwarte schim mét lijn én grondpin voorbij zou zien flitsen
![]()
Had ik Martin al eens gezien? Hij kwam me namelijk zo bekend voor. Ik dacht de hele tijd 'Ik ken jou ergens van...' (maar hij lijkt ook erg op een ex van mij, dus dat zou het ook kunnen zijn
)
Ja je had Martin al eens gezien, bij de snertwandeling vorig jaar in de sneeuw