Volgens mij is don verliefd

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Volgens mij is don verliefd

Ongelezen bericht door Mandy »

Commissaris rex!! Het was net op tv en ze heeft pal voor de tv zitten kijken :D het was net of ze begreep wat ie deed want ze zat vol spanning te kijken en als hij blafte, blafte zij ook..... sprong die ergens over heen stond ze met dr neus tegen de tv gedrukt hahahaha ik heb zo gelachen. Nu zit ze te zeuren en piepen want ik heb wat anders op staan. Ook is ze helemaal fan van die man op animal planet die met wolven leeft. Dat volgt ze ook helemaal :D

Kijken jullie labjes ook tv?
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

:D
Nee mijn labjes kijken geen tv, maar mijn ene westie was ook helemaal gek van commissaris Rex, dat zat ze echt te kijken en als er dan "gevaar dreigde" begon ze tegen de tv te blaffen, alsof ze Rex wilde waarschuwen, zo lief was dat :verliefd1:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Lunatic schreef::D
Nee mijn labjes kijken geen tv, maar mijn ene westie was ook helemaal gek van commissaris Rex, dat zat ze echt te kijken en als er dan "gevaar dreigde" begon ze tegen de tv te blaffen, alsof ze Rex wilde waarschuwen, zo lief was dat :verliefd1:

aaah dat is echt heel erg lief haha :D!!
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Nee hier niet ,maar als ze een hond hoort blaffen op de TV dan gaat ze voor het raam staan om te kijken of ze hem ziet. :D :D
Sofie

Re: Volgens mij is don verliefd

Ongelezen bericht door Sofie »

Mandy schreef:Commissaris rex!! Het was net op tv en ze heeft pal voor de tv zitten kijken :D het was net of ze begreep wat ie deed want ze zat vol spanning te kijken en als hij blafte, blafte zij ook..... sprong die ergens over heen stond ze met dr neus tegen de tv gedrukt hahahaha ik heb zo gelachen. Nu zit ze te zeuren en piepen want ik heb wat anders op staan. Ook is ze helemaal fan van die man op animal planet die met wolven leeft. Dat volgt ze ook helemaal :D

Kijken jullie labjes ook tv?

Als er hondjes op tv zijn, kijkt ze ook heel geïnteresseerd en wil ze haar neus in de tv steken ;) De man die met wolven leeft heeft ze ook al gezien :klasse:
luckylabrador
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door luckylabrador »

Ja hier volgen ze nog wel eens animal planet.
Ik denk dat ze echt verliefd is de schat :verliefd1: maar een onmogelijke liefde... :? :confused: veel sterkte verder :applaus: :lol:
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Als ik naar m'n werk ga, zet ik Animal Planet voor haar aan.
Niet dat ze er naar kijkt hoor..... :slapen:
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D Max kijkt wel graag naar die vent die met wolven leeft. Verder interesseert tv hem niet zo heel veel.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Hihi, wat grappig! Olly heeft niets met de tv!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Ahh wat lief...

Cay kijkt ook tv.. bij voetbal volgt hij de bal ook helemaal.
Plaats reactie