Commissaris rex!! Het was net op tv en ze heeft pal voor de tv zitten kijken het was net of ze begreep wat ie deed want ze zat vol spanning te kijken en als hij blafte, blafte zij ook..... sprong die ergens over heen stond ze met dr neus tegen de tv gedrukt hahahaha ik heb zo gelachen. Nu zit ze te zeuren en piepen want ik heb wat anders op staan. Ook is ze helemaal fan van die man op animal planet die met wolven leeft. Dat volgt ze ook helemaal
Nee mijn labjes kijken geen tv, maar mijn ene westie was ook helemaal gek van commissaris Rex, dat zat ze echt te kijken en als er dan "gevaar dreigde" begon ze tegen de tv te blaffen, alsof ze Rex wilde waarschuwen, zo lief was dat
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Lunatic schreef:
Nee mijn labjes kijken geen tv, maar mijn ene westie was ook helemaal gek van commissaris Rex, dat zat ze echt te kijken en als er dan "gevaar dreigde" begon ze tegen de tv te blaffen, alsof ze Rex wilde waarschuwen, zo lief was dat
Mandy schreef:Commissaris rex!! Het was net op tv en ze heeft pal voor de tv zitten kijken het was net of ze begreep wat ie deed want ze zat vol spanning te kijken en als hij blafte, blafte zij ook..... sprong die ergens over heen stond ze met dr neus tegen de tv gedrukt hahahaha ik heb zo gelachen. Nu zit ze te zeuren en piepen want ik heb wat anders op staan. Ook is ze helemaal fan van die man op animal planet die met wolven leeft. Dat volgt ze ook helemaal
Kijken jullie labjes ook tv?
Als er hondjes op tv zijn, kijkt ze ook heel geïnteresseerd en wil ze haar neus in de tv steken De man die met wolven leeft heeft ze ook al gezien