Dean in Bennekom

Plaats hier alles over hondenshows.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Goed gedaan hoor. Gefeliciteerd!
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
james

Ongelezen bericht door james »

Ja, wat zou ik zonder een ontdeugend hondje moeten, dan is het zooo saaiiiiiiii. Nu blijft iedere dag een feest!!! 8) 8)

Er stond op het keurverslag: needs a litte more ringtraining......
En daar had ze helemaal gelijk in, dus ik weet wat ons te wachten staat voor volgend jaar.
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

:D nu weet ik dat jij dit bent!!
james schreef:
Volgens mij moet ik volgende keer 2 shows achter elkaar doen, dan gaat het op de 2e dag vast goed!
Naar welke show ga jij nog dan binnenkort? Wij hebben ons net ingeschreven voor Uden..lekker weer naar buiten jo!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
james

Voorlopig even geen show, hij mag eerst uitzwaren en we gaan ons best doen om dat pubergedrag een beetje eruit te krijgen.
Hopelijk is dat volgende jaar rond de clubmatch wat minder geworden.

Komisch, want ik was er echt van overtuigd dat Storm in Bleiswijk een heeeele grote hond was :D ................... nu is hij ook wel flink, maar dat kwam vooral om Dean nog een heel klein Deantje was.
Nu maken die paar maanden niet zoveel verschil meer, maar toen was dat wel een megaverschil. Moest er wel om lachen want ik vind Storm nu :verliefd1:

Hopelijk krijgt hij in Uden zijn 2e U!!
labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door labbers »

ja het is maar 3,5 mnd he.. maar in Bleiswijk was Dean tuurlijk pas een maand of 5 en storm al 9 mnd.
Kan me voorstellen dat je toen zoiets had van..wat is die gozer (storm) groot zeg!!
En nu is Dean idd ook een lekkere flinke reu aan het worden he.. :D
Ik vind hem prachtig hoor!!

Nou dat pubergedrag kan zo weer wat minder zijn ..toch. Kijk Storm deed in Groningen weer wat anders in de ring, die ging liggen..daar helpt volgens mij geen ringtraining tegen :(

Anyway we hebben wel heel hard met hem geoefend en we zagen wel duidelijk verbetering deze keer..dus er is hoop. Zijn wel heel benieuwd wat ie dan in Uden gaat doen..en of het geen eenmalige opleving was :applaus:

Succes met het pubergedrag en bedenk maar wel dat een beetje ondeugend wel heel leuk is...toch
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)
james

Ik vond Storm toen echt mega-groot en had hem echt als een volwassen hond in mijn gedachten :D .
Dean was heel lang een ukkie, maar begint ineens uit te zwaren en ik denk dat hij niet supergroot wordt maar ook geen ukkie zal blijven.
Wij vinden hem zelf ook echt supermooi :verliefd1: , daar kan geen keurverslag tegenop, hihi.

Tegen pubergedrag kan idd geen ringtraining op en het valt ook niet te oefenen hoe hij reageert tussen 560 labjes, maar we gaan wel een cursus ringtraining volgen voordat we volgend jaar naar de clubmatch gaan, want dan hebben we er iig iets aangedaan.

Maar Storm is flink vooruit gegaan en dat gaat echt wel goed komen in Uden, hij weet nu wat de bedoeling is en het heeft hem vast een beloning opgeleverd, dus dat smaakt naar meer.

Wij moeten ook wel lachen hoor om zijn pubergedrag en ik weet dat je later er nog met weemoed aan terugdenkt als hij een grijze oude lab is geworden, dus wij genieten er met volle teugen van :)
Plaats reactie