Van harte gefeliciteerd allebei! Ik kan me voorstellen dat je apetrots bent op het door jullie behaalde resultaat.
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn! Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17 Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05 Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08 Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11 Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12 Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14 Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13
Caya schreef:Van harte gefeliciteerd allebei! Ik kan me voorstellen dat je apetrots bent op het door jullie behaalde resultaat.
Ja, ik denk dat ik nog blijder was dan toen Toosje geslaagd was. Nino blijft toch een beetje "die bruine met zijn plankie voor zijn kop"Maar wat heeft hij een prettig en lief karakter.
Gefeliciteerd! Volgens mij hebben jullie er heel veel tijd in gestoken en dan is het toch een kroon op je werk. . En logisch dat je daar een bezoekje aan bennekom voor laat liggen.
Gefeliciteerd en juist omdat hij misschien niet de makkelijkste was is het een extra mooie waardering!!! Ik kan me voorstellen dat je daar ook extra trots op bent.