Noah heeft normaal gesproken altijd een tuigje om, maar met het warme weer en het vele zwemmen wil ik deze even tijdelijk omruilen voor een halsband.
Hij heeft er al eentje, een blauwe met zijn naam erop, maar wil er graag nog 1 bij hebben, wel zo makkelijk (en leuk )
Nu heb ik meerdere malen op het forum gekleurde halsbanden voorbij zien komen, ik kan ze alleen niet meer terugvinden.
Iemand enig idee welke ik bedoel?
Noah
Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
Het zijn idd hele leuke banden.
Ik heb ze gewoon bij de Intratuin gekocht.
We hebben nu 3 kleuren:paars,oranje en roze.Onze Lab is zwart en dan staan die felle kleuren echt supermooi.En het zijn goeie stevige banden!!
Ik heb er ook een heleboel. Alles wat neigt naar meisjes vind vriend niet zo leuk, Bob is stoer . We gebruiken nu naast de jachtlijnen alleen nog de fel oranje tuig.
sharon66057 schreef:Ik heb ze gevonden, het zijn de Rogz for dogs halfchecks..
Ik vind al die kleurtjes zo leuk.
Maar nu vraag ik me alleen af, heb je met deze banden niet hetzelfde effect als met een slipketting, want dat wil ik namelijk niet.
Ligt eraan hoe je hem afstelt.. Tara heeft er eentje, ik hem zo ingesteld dat de band net niet werkt als slipketting..
Maar je hebt van deze serie ook een gewone halsband inderdaad..
Ik heb idd ook zo een, die afgesteld is om niet te wurgen
Oke, hij is dus ook anders te gebruiken!
Het lijkt me met de halfcheck wel weer makkelijk dat je ze zo af kan doen, bijvoorbeeld in het bos voor het zwemmen
Noah
Anjess schreef:Het zijn idd hele leuke banden.
Ik heb ze gewoon bij de Intratuin gekocht.
We hebben nu 3 kleuren:paars,oranje en roze.Onze Lab is zwart en dan staan die felle kleuren echt supermooi.En het zijn goeie stevige banden!!
Dus ik kan ook bij de intratuin kijken?
En zijn dat dan de hele banden of de halfchecks?
En als het de halfchecks zijn, zijn die dan ook verstelbaar aan de band zelf? (zoals bij de Rogz)
Noah
Ik heb er ook een heleboel. Alles wat neigt naar meisjes vind vriend niet zo leuk, Bob is stoer . We gebruiken nu naast de jachtlijnen alleen nog de fel oranje tuig.
Herkenbaar!
Maar ik vind al die kleuren juist leuk!
Dus tja die paarse komt er toch echt
Noah
Bijde Intratuin hebben ze zowel de hele als de halfchecks en die kan je gewoon aan de band verstellen!!
Ze gaan bij onze Intratuin wel heel snel,ze zijn al bijna allemaal uitverkocht!!